تفریحات غیرآبی

تم پارک سنتر کیش؛ تجربه‌ای جذاب از دنیای وارونه!

پروژه تم پارک سنتر کیش، یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری در این جزیره رویایی است. این مجموعه در فروردین سال ۱۴۰۰ افتتاح گردید. نکته جالب اینکه بازدید از این پارک محدودیت سنی ندارد و افراد از کودک تا مسن می‌توانند از جذابیت‌های این مجموعه لذت ببرند.

برای آشنایی بیشتر با این جاذبه گردشگری با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش در زمینی به مساحت هزار و پانصد متر مربع در ساختمان نماد کیش احداث گردید. مجموعه تم پارک دارای سه بخش است که در حال حاضر دو بخش آن افتتاح شده است. بخش‌های در دسترس تم پارک سنتر، مجیک پارک یا پارک جادویی و پارک ژوراسیک ورد و دراگون کیش است.

مجیک پارک یا پارک جادویی کیش

کارکرد اصلی مجیک پارک یا پارک جادویی کیش، خطای دیدی است که در بازدید‌کنندگان ایجاد می‌کند و باعث تصورات خنده‌دار می‌شود. این مجموعه بزرگ‌ترین تم پارک با محوریت خطای دید در خاورمیانه است. آثار سه بعدی، دنیای بی‌نهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه، آثار شاخص، خطای دید، دنیای بلک لایت و … از بخش‌های مختلف فاز پارک جادویی تم پارک سنتر هستند. نمونه پارک جادویی کیش تحت عنوان رویا پارک در تهران فعالیت دارد.

اتاق ۹۰ درجه و اتاق آیینه بخش‌های پرطرفدار پارک‌ جادویی هستند. 

طراحی اتاق ۹۰ درجه به گونه‌ای است که تصور می‌کنید بر روی دیوارهای اتاق راه می‌روید. همچنین اتاق آیینه یکی از سرگرمی‌‌های این پارک است که شما باید از بین آیینه‌های تو در تو راه خروج را پیدا کنید.  

پارک ژوراسیک ورلد و دراگون کیش

در این پارک انواع مختلف دایناسورهای متحرک با تم اختصاصی و همچنین ابعاد بسیار بزرگ ساخته شده‌اند. جالب است بدانید که این پارک برای اولین بار در خاورمیانه احداث گردید.

هنگام بازدید از این مجموعه می‌توانید سه اژدهای بسیار بزرگ به طول ۶ متر را مشاهده کنید که بسیار طبیعی و بی نقص ساخته شده‌اند.

این اژدها‌های بامزه همزمان از دماغشان دود و آتش خارج می‌کنند و با صداهای جالبی که از خودشان درمی‌آوردند باعث خنده بازدید‌کنندگان می‌شوند.

موزه هنری در فاز بعدی اجرا

یکی از برنامه‌های پیش رو در تم پارک سنتر کیش، راه‌اندازی موزه هنری کیش است. در این موزه قرار است کارگاه‌های آموزشی جذاب برای خانواده‌ها اجرا شود. 

 ترانسفر رایگان تم پارک سنتر

یکی از امکانات ویژه‌ای که تم پارک سنتر در اختیار گردشگران قرار داده تراتسفر رفت و برگشت رایگان است. سرویس‌های مجموعه در سانس صبح و عصر در مکان‌های مشخص آماده سرویس دهی به گردشگران هستند.  

سوالات متداول:

  • هزینه بازدید از تم پارک سنتر کیش چقدر است؟

هزینه بازدید از پارک ۲۷۰ هزار تومان است که امکان خرید بلیط از سایت‌های گردشگری با تخفیف وجود دارد.

  • برای بازدید از تم پارک سنتر کیش چقدر زمان نیاز است؟

بازدید از پارک مجیک حدود یک ساعت و بازدید از پارک ژوراسیک حدود ۴۵ دقیقه زمان میبرد که در مجموع می‌توان گفت که شما برای بازدید کردن از دو مجموعه تم پارک سنتر به ۲ تا ۳ ساعت زمان نیاز است.

  • ساعت بازدید از مجموعه تم پارک سنتر چیست؟

ساعات کاری مجموعه از ۱۰ صبح تا ۱۹ است.

نتیجه گیری:

تم پارک سنتر کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری تازه تاسیس در جزیره است. این مجموعه از دو بخش مجیک پارک و ژوراسیک پارک تشکیل شده و قرار است فازهای جدیدی به آن اضافه شود. مجموعه دارای ترانسفر رایگان و ساعات کاری آن از ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر است.

شما تجربه‌ای از حضور در تم پارک سنتر دارید؟

جذاب‌ترین بخش مجموعه از نظر شما کدام قسمت است؟ 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا