تفریحات غیرآبی

تله‌ کابین کیش؛ جاذبه گردشگری نوظهور جزیره

یکی جدیدترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش تله کابین کیش است. این تله‌کابین در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و یکی از جذاب‌ترین تفریحات در جزیره کیش به شمار می‌رود. با افتتاح این تله‌کابین حالا جزیره کیش در کنار تفریحات دریایی و مراکز خرید، با تفریح تازه‌ای از مسافران و گردشگران پذیرایی و استقبال می‌کند. برای آشنایی با این جاذبه دیدنی، با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی تله کابین خط ساحلی کیش 

تله کابین خط ساحلی کیش
منبع:سایت این تودی

 تله کابین کیش که با نام تله‌کابین میکامال هم شناخته می‌شود، در سال ۱۳۹۹ توسط یک شرکت سوییسی به نام هلدینگ BMF ساخته شد. این هلدینگ یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت تله‌کابین و دستگاه‌های شهربازی است. به همین دلیل به عقیده بسیاری از کارشناسان گردشگری، تله‌کابین میکامال یکی از استانداردترین تله‌کابین‌ها در سطح جهانی است.

تله‌کابین میکامال در مسیری حدود ۳۰۰۰ متر و ارتفاعی حدود ۳۰ متر فعالیت دارد. تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس یکی از جذاب‌ترین منظره‌های این تله‌کابین است. این تله‌کابین دارای سه ایستگاه مختلف است. برای ایستگاه آغازی باید به میکامال بروید و در طبقه چهارم بلیط تله‌کابین را تهیه کنید سپس می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان سوار کابین‌ها شوید. در انتهای مسیر، تله‌کابین شما را به اسکله بزرگ تفریحی کیش می‌رساند.

لازم به ذکر است که نورپردازی تله‌کابین کیش بسیار دقیق و زیبا بوده و به همین دلیل می‌توانید در ساعات شب هم از مناظر زیبای جزیره از فراز آسمان دیدن کنید. در سراسر طول مسیر موسیقی آرامش بخشی در کابین‌ها پخش می‌شود. طی کردن مسیر ابتدا تا انتهای تله‌کابین میکامال کیش نیاز به ۲۳ دقیقه زمان دارد.  

کابین‌های لاکچری تله کابین کیش

تله کابین خط ساحلی کیش
منبع: کیش تیکت

تله کابین خط ساحلی کیش دارای ۲۰ کابین عادی و ۲ کابین لوکس است که با ظرفیت ۴ نفره به گردشگران سرویس می‌دهند. بر همین اساس کابین‌های عادی تله‌کابین میکامال ۸ نفره و کابین‌های ویژه دارای ظرفیت ۴ نفره هستند. اینترنت وای فای، پذیرایی با میان وعده و استفاده از آی پد از امکانات کابین‌های ویژه تله کابین هستند.

ساعات کاری تله کابین میکامال کیش

تله کابین کیش در فصول مختلف ساعت کاری خود را تغییر می دهد، برای اطلاع از سانس ها و ساعت کاری این مجموعه با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۵۶۹۹۰ در ارتباط باشید.

قیمت بلیط تله کابین خط ساحلی کیش

 هزینه ورودی تله‌کابین برای هر نفر ۲۷۲ هزار تومان است. برای استفاده از کابین‌های لاکچری باید هزینه بیشتری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر درباره بلیط کابین‌های لاکچری با روابط عمومی میکامال یا تله‌کابین میکامال کیش تماس بگیرید.

آدرس تله‌کابین کیش

 جزیره کیش، ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، طبقه چهارم میکامال

سوالات متداول

  • عبور از مسیر ۳۰۰۰ متری تله‌ کابین کیش چقدر طول می‌کشد؟

طی کردن مسیر ابتدا تا انتهای تله‌کابین میکامال کیش نیاز به ۲۳ دقیقه زمان دارد.

  • قیمت ورودی تله‌کابین کیش چقدر است؟

 هزینه ورودی تله‌کابین برای هر نفر ۲۷۲ هزار تومان است. برای استفاده از کابین‌های لاکچری باید هزینه بیشتری بپردازید.

  • آدرس تله‌ کابین خط ساحلی کیش کجاست؟

ضلع شرقی جزیره، میدان امیر کبیر، طبقه چهارم میکامال

نتیجه‌گیری

یکی از جدیدترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش، تله کابین خط ساحلی کیش است که با نام تله‌کابین میکامال هم شناخته می‌شود. طول مسیر این تله‌کابین ۳۰۰۰ متر است و برای طی کردن مسیر از ایستگاه ابتدایی تا انتهایی به ۲۳ دقیقه زمان نیاز است.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا