تفریحات غیرآبی

پارک برفی پنگوئن کیش؛ تجربه سرما در دل گرما

کیش را با گرما و آفتاب سوزانش می‌شناسیم اما می‌خواهیم از دل گرما شما را وسط پارک برفی پنگوئن کیش ببریم! حتما با شنیدن نام این پارک برفی تعجب می‌کنید. پس با ما در این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید تا اولین و تنها پارک برفی ایران را به شما معرفی کنیم.

معرفی پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش
منبع:سایت الی گشت

این پارک هیجان‌انگیز با مساحت ۱۹ هزار متر در شمال شرق جزیره کیش و رو به روی هتل ویدا قرار دارد. از آنجایی که امکان بارش برف در کیش بسیار کم و حتی غیرممکن است، مسئولین گردشگری جزیره کیش با راه‌اندازی این پارک برفی در دمای منفی ۶ درجه، لذت تجربه سرما و بارش برف را در اوج گرمای جزیره به وجود آورده‌اند.

تفریحات برفی در پینگوفان

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های پارک برفی ، پینگوفان است. دور تا دور این بخش با شیشه محصور شده و امکان اغلب تفریحات برفی و زمستانی در این بخش وجود دارد. برف بازی، تیوب سواری، سورتمه برف بازی، اسکی، اسنوبورد و ساخت آدم برفی از جمله تفریحات پینگوفان هستند.

سالن تیراندازی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالنبولینگ، بانجی جامپینگ و پیست اتومبیل‌رانی از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز این بخش هستند. حتی می‌توانید پرواز با جایروکوپتر و پاراگلایدر را هم در آن تجربه کنید. وجود پارک برفی پنگوئن کیش باعث شده تا شهر برفی کیش نامی معروف و آشنا برای گردشگران این جزیره باشد.

خوراکیهای خوشمزه در پارک برفی

پارک برفی پنگوئن کیش
منبع: سایت نت کیش

اگر هنوز به سرما و برف بازی در کیش عادت نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به پینگو کافه در پارک برفی پنگوئن کیش بزنید و با نوشیدن یک دمنوش یا قهوه گرم، کمی از سرمای غیر منتظره کیش فاصله بگیرید. همچنین کیفیت دسرها و شیرینی‌های پینگو کافه بسیار بالاست و شما می‌توانید از طعم خوب خوراکی‌های این کافه لذت ببرید.

پینگو بیکری از کافه‌های فعال در پارک برفی است که با سرو انواع کیک و شیرینی و نان انرژی مضائفی به شما می‌دهد تا از تفریحات برفی‌تان در پارک استفاده کنید. 

پینگو کافئین هم یکی دیگر از کافه‌های پارک برفی پنگوئن کیش است که با محیط دنج و صمیمی‌اش فرصت استراحتی کوتاه در این پارک برفی را در اختیار شما می‌گذارد.

با همه این‌ها اگر احساس کردید گرسنه‌تر از این هستید که کافه‌ها توانایی سیر کردنتان را داشته باشند، پیشنهاد ما به شما حضور در تراس زیبای پینگو‌فود پارک است. پینگو فودِ پارک برفی پنگوئن کیش از یک تراس بزرگ و زیبا برخوردار است که از مجموعه رستوران‌های ایرانی و فرنگی و فست فود تشکیل شده است و در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فودها و سالاد سرو می‌شود.

پینگو‌شاپ برای خرید 

اگر برنامه ویژه‌ای برای خرید در جزیره کیش دارید، حتما سری هم به پینگو شاپ مجتمع پنگوئن بزنید. پینگو شاپ مجموعه‌ای است که انواع محصولات پوشاک، لوازم ورزشی و لوازم آرایشی را ارائه می‌دهد. پس با وجود پینگو شاپ در کنار لذت بردن از تفریحات برفی، می‌توانید بخشی‌ از خریدهایتان در جزیره را هم انجام دهید.

دکوریهای جذاب در پینگو هوم پلاس 

اگر شما هم دوست دارید انواع لوازم خانگی و دکوری را خریداری کنید، پینگو هوم پلاس منتظر شماست. در این بخش اجناس دکوری از برندهای معروفی مثل ایکیا به فروش می‌رسند که گزینه‌های مناسبی برای هدیه دادن و دکوراسیون منزل هستند.

نکاتی در مورد پارک برفی پنگوئن کیش

پارک پنگوئن کیش از جمله مکان‌های تفریحی کیش با دمای منفی 6 درجه سلسیوس است. مجموعه پارک برفی پنگوئن لباس گرم را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما می‌توانید لباس گرم به همراه داشته باشید. همچنین قبل از رفتن سعی کنید، نظرات سایر گردشگران را بخوانید و خودتان به دقت بررسی کنید. کودکان بالای 2 سال می توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند. هزینه ورود به پارک برفی پنگوئن کیش ۳۷۵ هزار تومان است که برای مسافرین محترم کارت ۱۰ درصد تخفیف خوشامدگویی اختصاص داده شده است که می‌توانند در فرودگاه کیش از کانتر پنگوئن دریافت کنند. همچنین برای کیشوندان عزیز ۲۵ درصد تخفیف اختصاص داده شده است که با ارائه کارت کیشوندی می‌توانند از این تخفیف ویژه استفاده کنند.

آدرس و ساعت کار پارک برفی کیش 

پارک برفی پنگوئن در مجموعه تفریحی پنگوئن قرار دارد و از دسترسی خوبی برخوردار است.

آدرس پارک برفی کیشمیدان سنایی، بلوار موج، رو به روی هتل ویدا 

ساعت کار: 11 ظهر الی 12 شب

گردشگران دقت داشته باشند که قبل از رفتن به پارک برفی با شماره تلفن مجموعه پارک پنگوئن کیش 09027777110 تماس حاصل نمایید و از ارائه خدمات آن مطمئن شوید. هم اکنون این پارک برفی در حال ارائه خدمات است.

پرسش و پاسخ

  • ساعت کار پارک برفی پنگوئن کیش چیست؟

این پارک از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب به گردشگران خدمات ارائه می‌دهد.

  • آدرس پارک برفی پنگوئن کیش چیست؟

میدان سنایی، بلوار موج، رو به روی هتل ویدا

  • قیمت پارک برفی پنگوئن کیش چقدر است؟

هزینه ورودی پارک ۳۷۵ هزار تومان است که مسافرین کارت ۱۰ درصد تخفیف خوشامدگویی اختصاص را می‌توانند در فرودگاه کیش از کانتر پنگوئن دریافت کنند.

سخن پایانی

پارک برفی پنگوئن کیش، یک پارک زمستان مصنوعی در جزیره است که با دمای منفی ۶ درجه تجربه سرما در گرمای جزیره را در اختیار گردشگران می‌گذارد. اغلب تفریحات زمستانی در این پارک در دسترس گردشگران است. این پارک از چند کافه و مجموعه رستورانی برخوردار است. امکان خرید در این مجموعه وجود دارد. شما هم تجربه بازدید و تفریح خود در این مجموعه تفریحی جذاب را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
سات جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا