اقامتگاه ها

هتل لیلیوم کیش؛ هتلی با امکانات معقول

هتل لیلیوم کیش از هتل‌های ۴ ستاره با کیفیت در جزیره به حساب می‌آید. این هتل در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و جزو هتل‌های نسبتا نوساز محسوب می‌شود. در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این هتل ۴ ستاره پرداخته‌ایم.

معرفی هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش در میدان پردیس و بلوار رودکی واقع شده است. این هتل ۸ طبقه است و ۱۵۴ واحد اقامتی دارد. نزدیکی به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، رویا مال، سارینا ۲، مرکز خرید پانیذ و مرکز تجاری کیش یکی دیگر از ویژگی‌های هتل است. همچنین فاصله هتل لیلیوم تا دریا ۳ دقیقه با خودرو است.

رستوران هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم دو رستوران ایرانی و فست فود و یک کافی‌شاپ ۲۴ ساعته دارد. در رستوران ایرانی هتل لیلیوم کیش شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را میل کنید و اگر هوس غذای فوری کردید به فست فود هتل مراجعه کنید. صبحانه نیز به صورت بوفه متنوعی در رستوران هتل لیلیوم سرو می‌شود. کافی‌شاپ هتل با محیطی دنج و پخش موزیک ملایم انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع بستنی و دسر را در منوی خود دارد.

امکانات هتل لیلیوم کیش

اتاق‌های هتل لیلیوم کیش مجهز به سیستم تهویه هوا و سرمایش پیشرفته، تلویزیون، مینی بار (با هزینه اضافه)، یخچال، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام و اینترنت پرسرعت است. همچنین در حمام وسایل بهداشتی برای استفاده مهمانان قرار گرفته است. خدمات روم سرویس نیز برای تمام اتاق‌ها وجود دارد.

هتل لیلیوم امکانات ایده‌الی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. 

خدمات لاندری یکی از امکاناتی است که مسافران این هتل می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین نگران شستشوی لباس‌هایتان نباشید. یکی از ویژگی‌های هتل لیلیوم، توجه خاصش به معلولان است؛ به طوری که در ورودی هتل، ریل‌هایی برای ورود معلولین و در خود هتل ویلچرهایی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

هتل لیلیوم یک سالن اجتماعات بزرگ و یک سالن برای برگزاری جشن‌ها با ظرفیت ۵۰۰ نفر دارد. همچنین استفاده از اینترنت پر‌سرعت در تمام فضاهای هتل در دسترس مسافران و مهمانان هتل است.

در هتل فروشگاه و دستگاه واکس کفش نیز وجود دارد. متأسفانه هتل تفریحات آبی ندارد ولی نزدیکی‌اش به اسکله تفریحی می‌تواند این موضوع را تا حدی جبران کند.

اتاق‌های هتل لیلیوم

اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های دو تخته معمولی و ویژه، سه تخته معمولی و ویژه، و سوئیت‌های یک خوابه می‌شوند که همگی از چیدمانی مدرن و زیبا برخوردارند. بعضی از این اتاق‌‌ها رو به دریا و برخی دیگر رو با پارک شهر کیش هستند.

اتاق‌های هتل لیلیوم مجهز به سیستم تهویه هوا و سرمایش پیشرفته، تلویزیون، مینی بار (با هزینه اضافه)، یخچال، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام و اینترنت پرسرعت است. همچنین در حمام وسایل بهداشتی برای استفاده مهمانان قرار گرفته است. خدمات روم سرویس نیز برای تمام اتاق‌ها وجود دارد.

سوالات متداول:

  • هتل لیلیوم کیش کجاست؟

هتل ۴ ستاره لیلیوم واقع در میدان پردیس و بلوار رودکی است.

  • هتل لیلیوم به کدام مراکز خرید کیش نزدیک است؟

مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، رویا مال، سارینا ۲، مرکز تجاری و مرکز خرید پانیذ به هتل لیلیوم نزدیک هستند.

  • هتل لیلیوم استخر و سونا دارد؟

متأسفانه هتل لیلیوم تفریحات آبی ندارد.

نتیجه‌گیری:

هتل لیلیوم کیش از هتل‌های ۴ ستاره در جزیره مرجانی است. موقعیت هتل در میدان پردیس و بلوار رودکی است. هتل لیلیوم به مراکز خرید پردیس ۱و ۲، رویا مال، سارینا ۲ و مرکز تجاری و مرکز خرید پانیذ نزدیک است. شما تجربه‌‌‌ای از اقامت در هتل لیلیوم دارید؟ چه امتیازی به موقعیت و امکانات این هتل می‌دهید؟  

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا