تفریحات غیرآبی

تجربه ترس و هیجان در قلعه وحشت کیش

اگر سر نترسی دارید و دلتان برای ترشح یک آدhttps://jazirekish.com/رنالین حسابی در خونتان پر می‌زند، به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به قلعه وحشت کیش بزنید. این مکان پر از دلهره با وجود تمام ترسی که به جانتان می‌اندازد یکی از مراکز پرطرفدار تفریحی در جزیره کیش است. جالب است بدانید کلبه وحشت کیش اولین کلبه وحشتی است که در ایران ساخته شده است. اگر در مورد کلبه وحشت کیش و هیجاناتی که در این مکان انتظارتان را می‌کشد کنجکاوید، با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.  

معرفی قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش
منبع: سایت جاذبه‌ها

قلعه وحشت کیش، در شرق جزیره و بلوار داریوش است. این مکان جنب میدان آبشار قرار دارد. برای راهنمایی بهتر می‌توان گفت قلعه وحشت در نزدیکی هتل ارم واقع شده است. قلعه وحشت همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۲ بامداد آماده پذیرش گردشگرانی است که به تجربه ترس و هیجان علاقه‌مند هستند. گاهی هم افراد نیاز به رزرو سانس دارند. در چنین مواردی بهترین کار تماس با مسئولان این مرکز است. برای این موضوع هم می‌توانید از شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۸۸۴۹۸ استفاده کنید.

شرایط ورود به قلعه وحشت کیش

ورود به قلعه وحشت برای کودکان زیر ۵ سال ممنوع است. همچنین افراد مبتلا به بیمارهای قلبی، تنفسی یا مشکلات حرکتی اجازه ورود به مجموعه را ندارند. بدیهی است که با وجود هیجانات و ترس‌هایی که درون کلبه تجربه می‌کنید، به خانم‌های باردار هم اجازه ورود به قلعه وحشت کیش داده نمی‌شود.

در قلعه وحشت کیش چه می‌گذرد؟

بلافاصله پس از ورود به قلعه وحشت وارد سالنی کاملا تاریک می‌شوید که در آن تمام قوانین استفاده از اتاق وحشت به شما توضیح داده می‌شود. بعد از ارائه توضیحات نوبت به انتخاب سناریو می‌رسد. در انتخاب سناریو شما در حقیقت میزان ترسی که توان تحمل آن را دارید، انتخاب می‌کنید.

این سه سناریو سه حالت «فول» یعنی بالاترین حد ترس، «متوسط» یعنی حالتی از ترس و هیجان عادی و «کم اکشن» که مناسب افراد زیر ۱۴ سال است را به طرفداران قلعه وحشت ارائه می‌دهد.

پس از ورود به مسیر ۱۰۰ متری تونل وحشت کیش، دیوارهایی را می‌بینید که از تار عنکبوت پر هستند. اگر چه باید راه را بدون استفاده از چراغ قوه طی کنید، اما برای افزایش ایمنی یک راهنما همراه شما خواهد بود که روی مسیر نور می‌اندازد.

در طول راه شما از چالش‌های مختلفی عبور خواهید کرد؛ اما یکی از چالش برانگیزترین این موارد، فرار از شخصی است که اره برقی به دست دارد. توجه کنید اگر مسیر را اشتباه بروید، امکان فرار شما نیز سخت‌تر خواهد شد. آیتم «فرار از دست شخص اره به دست» یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های قلعه وحشت از نظر بازدید کنندگان است.

ثبت خندهدار لحظات ترس شما

انسان‌ها در موقعیت‌های ترسناک واکنش‌هایی ناخودآگاه از خود نشان می‌دهند؛ واکنش‌هایی که پس از آن موقعیت، به نظرمان خنده‌دار می‌آید. در طول مسیر قلعه وحشت کیش عکاسانی وجود دارند که از شما عکاسی می‌کنند. پس از پایان ماجراجویی در صورت تمایل، با پرداخت مبلغی این عکس‌ها برای شما چاپ خواهند شد.

سوالات متداول

  • آدرس قلعه وحشت کیش کجاست؟

قلعه وحشت کیش، در شرق جزیره و بلوار داریوش است. این مکان جنب میدان آبشار قرار دارد. برای راهنمایی بهتر می‌توان گفت قلعه وحشت در نزدیکی هتل ارم واقع شده است.

  • ساعت بازدید از قلعه وحشت کیش چیست؟

قلعه وحشت همه روزه از ساعت ۶ عصر تا ۲ بامداد آماده پذیرش گردشگرانی است که به تجربه ترس و هیجان علاقه‌مند هستند.

  • ورود به قلعه وحشت کیش برای چه کسانی ممنوع است؟

ورود به قلعه وحشت برای کودکان زیر ۵ سال ممنوع است. همچنین افراد مبتلا به بیمارهای قلبی، تنفسی یا مشکلات حرکتی اجازه ورود به مجموعه را ندارند. بدیهی است که با وجود هیجانات و ترس‌هایی که درون کلبه تجربه می‌کنید، به خانم‌های باردار هم اجازه ورود به قلعه وحشت داده نمی‌شود.

نتیجه‌گیری

قلعه وحشت کیش، یکی از مراکز گردشگری پرطرفدار جزیره بین کسانی است که به تجربه ترس و هیجان و دلهره علاقه‌مند هستند. ساعت فعالیت کلبه وحشت از ساعت ۶ عصر تا ۲ بامداد است. ورود به کلبه وحشت کیش برای کودکان زیر ۵ سال، زنان باردار و شیرده و بیماران قلبی و تنفسی و مشکلات حرکتی ممنوع است.  

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا