تفریحات غیرآبی

تجربه اوج هیجان در بانجی جامپینگ کیش

جزیره زیبای کیش با وجود تفریحات متنوع برای سلیقه‌ها و سنین مختلف، امکانی برای تجربه اوج هیجان برای کسانی که سر نترس دارند ایجاد کرده است. بانجی جامپینگ کیش، یکی از تفریحات ویژه برای قشری خاص است که هیجان طلبی‌شان با تفریحات معمول ارضا نمی‌شود. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال ترشح بالاترین سطح از آدرنالین در بدنتان هستید، با معرفی کامل بانجی جامپینگ کیش، در این مقاله از سایت جزیره کیش همراه شوید.

معرفی بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش

شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که بانجی جامپینگ جزیره کیش بهترین بانجی جامپینگ در سطح خاورمیانه است. این بانجی جامپینگ با امکان پرش از دو سکو با ارتفاع‌های ۴۰ و ۶۰ متر به علاقه‌مندان تجربه این تفریح خاص خدمات ارائه می‌دهد.

زمان آماده‌سازی شما و در ادامه پرش از ارتفاع حدودا ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. پیش از پرش وسایل ایمن‌سازی پرش از ارتفاع به شما وصل می‌شود و مربی توصیه‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد.

امکانات بانجی جامپینگ کیش

  • دو سکوی پرش با ارتفاع 40 متر و 60 متر 
  • عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت عالی
  • کافی شاپ
  • اعطای گواهینامه پرش معتبر

شرایط استفاده از بانجی جامپینگ کیش

علاوه بر آقایان، امکان استفاده از بانجی جامپینگ برای خانم‌ها هم وجود دارد. با این حال افراد علاقه‌مند به تجربه بانجی جامپینگ باید حداقل ۱۴ سال سن داشته باشند و وزن آنها در محدوده ۳۵ تا ۱۳۰ کیلوگرم باشد. پیش از پرش از سکوهای پرش اتفاع بانجی جامپینگ کیش، حتما شرایط روحی خود برای پرش را ارزیابی کنید.

چه افرادی مجاز به استفاده از بانجی جامپینگ کیش نیستند؟

زنان باردار و شیرده، بیمارانی با مشکلاتی نظیر دیسک کمر، آرتروز، غش و تشنج، صرع، لختگی خون در سر، مشکلات مغزی و نخاعی مجاز به استفاده بانجی جامپینگ نیستند. همچنین افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته هر نوع مواد مخدر، روانگردان و مشروبات الکلی مصرف کرده باشند، اجازه استفاده از بانجی جامپینگ را ندارند. به علاوه افرادی که در ۶ ماه گذشته تجربه هر عمل جراحی درمانی و زیبایی را داشته باشند، مجوز پرش از ارتفاع در بانجی جامپینگ را دریافت نمی‌کنند.

قیمت بانجی جامپینگ کیش

قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش هرساله از سوی سازمان منطقه آزاد کیش تعیین و مصوب می‌شود. اما لازم است بدانید که قیمت پرش از دو سکوی ۶۰ و ۴۰ متری با یکدیگر متفاوت است.

سوالات متداول

  • بانجی جامپینگ کیش کجاست؟

محل پرش بانجی جامپینگ جزیره کیش در مجموعه جاذبه، میدان المپیک، پشت شهر زیر زمینی کاریز واقع شده است.

  • ساعت کاری بانجی جامپینگ کیش چه زمانی است؟

بانجی جامپینگ کیش، از ساعت ۱۷ الی ۲۴ آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان این تفریح مهیج است. 

  • شرایط استفاده از بانجی جامپینگ کیش چیست؟

تمام افراد بالای ۱۴سال و محدوده وزنی بین ۳۵ تا ۱۳۰ کیلوگرم می‌توانند از بانجی جامپینگ استفاده کنند.

نتیجه‌گیری

بانجی جامپینگ کیش که نام دیگرش «مجموعه جذاب» است، یکی از مجموعه‌های شناخته شده ورزشی-تفریحی کیش به حساب می‌آید که می‌توانید طعم هیجان را در آن بچشید. در این مجموعه امکان پرش از دو سکوی ۴۰ و ۶۰ متری برای علاقه‌مندان وجود دارد. پرش در این مجموعه تحت نظر مربیان متخصص صورت می‌گیرد و در نتیجه، هیچ نگرانی بابت عدم امنیت وجود ندارد. فراموش نکنید که حتما با رزرو قبلی به مجموعه جاذبه بروید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا