اقامتگاه ها

گراند هتل کیش؛ سه ستاره معمولی با دسترسی عالی

گراند هتل کیش یکی از هتل‌های ساحلی در جزیره است. این هتل سه ستاره انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال هتلی در نزدیکی دریا با قیمت مناسب هستند. گراند هتل دسترسی ایده‌الی به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی جزیره دارد.

در این مقاله در سایت جزیره کیش به معرفی این هتل سه ستاره پرداخته‌ایم.

معرفی گراند هتل کیش

گراند هتل کیش در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و متاسفانه تا امروز بازسازی روی آن انجام نشده است. لابی هتل دید زیبایی رو به فضای سرسبز و درختان زیبای محوطه هتل دارد. گراند هتل یک هتل سه ستاره در سطحی کاملا معمولی است که نسبت به دیگر هتل‌های سه ستاره در جزیره، قیمت پایین‌تری دارد. گراند هتل در ۴ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی به مسافرانش خدمات رسانی می‌کند.  

موقعیت گراند هتل

عاملی که هتل گراند را از هتل‌های هم ردیفش متمایز می‌کند موقعیت مکانی ایده‌آلش است. دسترسی این هتل به ساحل و تفریحاتش و به بازار و پاساژ بسیار خوب است. گراند هتل کیش رو به روی بازار ونوس قرار دارد و از هتل تا مراکز خرید زیتون و بازار مریم راهی ندارید. از گراند هتل تا ساحل و تفریحات آبی تنها ۵ دقیقه فاصله دارید.

اتاق‌های گراند هتل کیش

در گراند هتل در اتاق‌های دو، سه و چهار تخته که برخی از آن‌ها به دریا دید دارند استراحت می‌کنید و از امکاناتی مطلوب بهره‌مند می‌شوید. از جمله امکانات در اتاق‌های این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و … اشاره کرد. با توجه به ساختمانی بودن هتل گراند در برخی از اتاق‌ها بالکن دنج وجود دارد که برای استفاده از فضای آزاد در هنگام اقامت خود می‌تواند فرصتی عالی محسوب شود.

سوالات متداول:

  • گراند هتل کیش کجاست؟

 گراند هتل در بلوار موج و دریا قرار گرفته است.

  • گراند هتل رستوران دارد؟

این هتل فاقد رستوران در فضای خود است اما کافی‌شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

  •  در هتل گراند چه خدماتی ارائه می‌شود؟

هتل گراند از خدمات بسیار بالایی برخوردار نیست و تنها می‌توان به خدمات روم سرویس، خدمات لاندری، خدمات تاکسی سرویس، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و … اشاره کرد.

نتیجه‌گیری:

گراند هتل کیش هتلی سه ستاره در جزیره است. این هتل در بلوار موج و دریا قرار گرفته است. هتل گراند ۶۰ واحد اقامتی در ۴ طبقه دارد. این هتل از هتل‌های معمولی جزیره کیش محسوب می‌شود و نمی‌توان از آن انتظاری فراتر از یک هتل سه ستاره معمولی داشت. شما شناختی از گراند هتل دارید؟ نظراتتان را درباره این هتل با ما در بخش نظرات سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا