اقامتگاه ها

هتل کوروش کیش؛ ۵ ستاره‌ای با استانداردهای محیط زیستی

هتل کوروش کیش از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل در جزیره مرجانی کیش به حساب می‌آید. یکی از ویژگی‌های جالب این هتل در کنار موقعیت مکانی و امکانات ایده‌ال، تامین انرژی مصرفی هتل از طریق انرژی خورشید است. برای آشنایی بیشتر با این هتل ۵ ستاره با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. این هتل در میدان پردیس جزیره کیش واقع شده‌است. این هتل مجلل به صورت برجی ۲۳ طبقه‌ای ساخته شده و ۵۰۰ اتاق و سوییت با امکانات متفاوت دارد. از نکات جالب این هتل می‌توان به پایبندی سازندگان آن به استانداردهای محیط زیستی در تمام مراحل ساخت آن اشاره کرد. همچنین این هتل نخستین هتل خاورمیانه است که برای مصارف خود از انرژی خورشید بهره می‌برد. همه این‌ها باعث شد تا هتل کوروش عنوان هتل سبز را دریافت کند. 

استفاده از پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده در کنار امکانات بالای این هتل باعث شده تا هتل کوروش یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های جزیره باشد.

امکانات هتل کوروش کیش

واحدها و سوئیت‌های هتل کوروش کیش با عنوان اتاق دو تخته رو به جزیره، اتاق دو تخته و سه تخته استاندارد و رو به دریا و سوئیت رویال هتل کوروش رو به جزیره به مهمانان ارائه می‌شوند. البته منظور از اتاق‌های رو به دریا جهت اتاق‌ها است و هیچ کدام از آنها چشم اندازی به دریا ندارند. در مورد امکانات هتل کوروش باید بگوییم که همه چیز کامل و با بهترین کیفیت است؛ از مبلمان، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، تلویزیون و شبکه پخش فیلم گرفته تا چای ساز، حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، پاور سوئیچ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام و اطفای حریق، مینی بار، اینترنت، صندوق امانات و سرویس بهداشتی فرنگی همه در بهترین سطح از کیفیت قرار دارند. 

همچنین لابی هتل از امکاناتی مثل تلویزیون، تلفن، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات و سیستم اعلام و اطفای حریق مجهز بهره می‌برد. شما می‌توانید از اتاق چمدان، دستگاه فکس و کپی، واکس کفش، خشکشویی و دستگاه خودپرداز نیز استفاده کنید.

پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات باربری و تور شهری از دیگر امکانات هتل کوروش است.

 اگر از آن دسته مسافرانی هستید که در سفر هم به ورزش اهمیت می‌دهید، باید بدانید که هتل کوروش هم سالن ورزشی دارد و هم سونا، جکوزی، حمام ترکی و دو استخر سرپوشیده برای بانوان و آقایان. 

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل کوروش کیش

خدمات هتل کوروش کیش همچنین این امکان را به شما می‌دهد که صبحانه و ناهار خود را در اتاق میل کنید یا برای صرف آن‌ها به رستوران هتل مراجعه کنید. لازم به ذکر است که این هتل ۹ رستوران مجلل با منویی متنوع از غذاهای باکیفیت ایرانی و خارجی دارد که به گرمی از مسافران استقبال می‌کنند. در کافی شاپ هتل هم فضایی دنج و دلنشین با نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای لذیذ آماده میزبانی از مهمانان است. علاوه بر این با رزرو هتل کوروش شما از تالارهای چند منظوره و سالن کنفرانس که برای برگزاری جشن ها و همایش‌ها تعبیه شده، بهره‌مند می‌شوید.

سوالات متداول:

  • هتل کوروش کیش کجاست؟

این هتل در میدان پردیس جزیره کیش واقع شده‌است.

  • چرا هتل کوروش عنوان هتل سبز دارد؟

این هتل علاوه بر پایبندی به استاندارهای محیط زیستی در تمام مراحل ساخت، برای مصارف عادی هم از انرژی خورشید بهره می‌برد.

  • هتل کوروش کیش چند مدل اتاق دارد؟

واحدها و سوئیت‌های هتل کوروش کیش با عنوان اتاق دو تخته رو به جزیره، اتاق دو تخته و سه تخته استاندارد و رو به دریا و سوئیت رویال هتل کوروش رو به جزیره به مهمانان ارائه می‌شوند. البته منظور از اتاق‌های رو به دریا جهت اتاق‌ها است و هیچ کدام از آنها چشم اندازی به دریا ندارند.

نتیجه‌گیری:

هتل کوروش کیش از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل جزیره مرجانی است. این هتل عنوان هتل سبز و دوستدار محیط زیست دارد چرا که برای مصارف هتل از انرژی خورشیدی استفاده می‌شود. هتل کوروش در میدان پردیس جزیره کیش واقع شده‌است. شما تجربه‌ای از اقامت در این هتل ۵ ستاره جزیره را دارید؟ امکانات و موقعیت این هتل را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا