اقامتگاه ها

 هتل پارسیان کیش؛ سه ستاره با اصالت

اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه با کیفیت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما هتل پارسیان کیش است. این هتل سه ستاره با سابقه فعالیت ۲۵ ساله، هتلی شناخته شده بین مسافران قدیمی جزیره کیش است. هتل پارسیان با قرار گرفتن در مجاورت دریا و داشتن موقعیت ایده‌ال جغرافیایی، جزو هتل‌های پرطرفدار کیش به حساب می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با هتل پارسیان کیش این مقاله از سایت جزیره کیش را دنبال کنید.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش از ۹۸ اتاق در دو طبقه بهره می‌برد. تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مبل راحتی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی از امکانات اتاق‌های هتل پارسیان است. همچنین دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در فضای لابی هتل و تمام اتاق‌ها امکان‌پذیر است.

امکانات رفاهی هتل پارسیان

هتل پارسیان کیش امکانات قابل قبولی به مهمانانش ارائه می‌کند. از پارکینگ و نمازخانه گرفته تا رستورانی باکیفیت در طبقه اول و کافی‌شاپی دنج و دوست‌داشتنی در طبقه همکف، تمامی امکانات رفاهی برای تجربه اقامتی لذت‌بخش در این هتل مهیاست.

سالن آرایش، فضای سبز، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه فتوکپی و دورنگار، محوطه نگهداری از باروبنه، خودپرداز، سیستم اعلام حریق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکاناتی است که آسودگی و رفاه مهمانان را در طول اقامت در این هتل تضمین می‌کند.

رستوران هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان با رستورانی با ظرفیت حدود ۱۰۰ نفر آماده سرویس دهی به مهمانان هتل است. رستوران در هر سه وعده صبحانه، ناهار، شام فعال است. همچنین کافی‌شاپ هتل پارسیان در کنار رستوران این هتل فعال است و سرو انوع نوشیدنی و میان وعده از مهمانان پذیرایی می‌کند.

سوالات متداول:

  • هتل پارسیان کیش چند ستاره است؟

این هتل سه ستاره با سابقه فعالیت ۲۵ ساله، هتلی شناخته شده بین مسافران جزیره کیش است.

  • هتل پارسیان کیش چند اتاق دارد؟

هتل پارسیان از ۹۸ اتاق در دو طبقه بهره می‌برد.

  • رستوران هتل پارسیان کیش برای چند نفر ظرفیت دارد؟

  هتل پارسیان با رستورانی با ظرفیت حدود ۱۰۰ نفر آماده سرویس دهی به مهمانان است.

نتیجه‌گیری:

هتل ۳ ستاره پارسیان را می‌توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتاز‌ترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه‌های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه‌ها برای شماست. هتل پارسیان جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می‌توانید با صرف زمان کمی به بازار‌ها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید. هتل پارسیان کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده‌ی پذیرایی از میهمانان است.

شما تجربه‌ای از اقامت در هتل پارسیان دارید؟

چه امتیازی به امکانات این هتل می‌دهید؟

از طريق
سایت اقامت 24
منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا