اقامتگاه ها

هتل فلامینگو کیش؛ اقامتی دلنشین در جوار پرنده دوست‌داشتنی جزیره

اگر برای سفر به کیش به دنبال هتلی با موقعیت ایده‌ال و قیمت مناسب هستید، هتل فلامینگو کیش می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. هتل فلامینگو با سه مدل اتاق ویلایی لوکس، ویلایی معمولی و اتاق‌های هتلی دست شما را برای انتخاب محل اقامتتان در سفر به کیش باز گذاشته‌است. برای آشنایی بیشتر با این هتل ۴ ستاره با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش هتلی ۴ ستاره با موقعیت مکانی ایده‌ال است. این هتل در میدان امیرکبیر و ضلع غربی بلوار دریا واقع شده‌است. این هتل از هتل‌های خوش ساخت با نمایی زیباست که در مساحتی به وسعت ۲۷ هزار متر مربع ساخته شده‌است. هتل فلامینگو در سال ۱۳۷۴ در ۴ طبقه احداث شد و ۲۰۲ واحد اقامتی دارد. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل فلامینگو از فضا سازی زیبایی بهره می‌برد و آلاچیق و آب نمای زیبا در محوطه هتل در بدو ورود نوید اقامتی دلنشین را به شما می‌دهد. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به تمیزی و مرتب بودن اتاق‌ها، کیفیت بالای بخش‌های مختلف هتل، سرویس دهی مناسب، و به کارگیری پرسنل مجرب و کارآزموده اشاره کرد.

اتاق‌های هتل فلامینگو کیش

واحدهای اقامتی هتل فلامینگو به شکل فاز یک و دو طراحی شده‌اند. برای اسکان در این هتل سه نوع اتاق برای انتخاب وجود دارند. اتاق‌های ویلایی لوکس، اتاق‌های ویلایی معمولی و اتاق‌های هتلی. 

اگر می‌خواهید از ساختمان اصلی هتل و رفت و آمدها دور باشید و محیطی آرام را برای اقامت ترجیح می‌دهید واحد‌های ویلایی انتخاب مناسبی برای شماست. ویلا‌های هتل فلامینگو دید دریا دارند و از آشپزخانه بهره‌مند هستند. با این حال اگر مایل هستید به لابی و رستوران و دیگر خدمات هتل نزدیک باشید واحد‌های موجود در ساختمان اصلی را انتخاب کنید.

اتاق‌‌های هتل فلامینگو تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی به صورت اسپیلیت، کتری برقی، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت پرسرعت دارند. در سرویس بهداشتی لوازم بهداشتی و سشوار نیز موجود است. 

رستوران و کافی‌شاپ هتل فلامینگو کیش

هتل دو رستوران با نام‌های فلامینگو و دلفین دارد که انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را در محیطی لوکس برای مهمانان هتل سرو می‌کند. کافی‌شاپ هتل فلامینگو با نام پرگو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند همچنین یک چایخانه سنتی نیز در فضای خارجی رستوران وجود دارد.

در رستوران هتل می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در محیطی زیبا نوش جان کنید. در این رستوران به کیفیت غذا توجه شده‌است و سرویس‌دهی به موقع و منظم انجام می‌شود. منوی غذاهای دریایی این رستوران طرفداران زیادی دارد چرا که غذاهای دریایی این رستوران با سبک و سیاق بندری‌ها طبخ می‌شود و طعم اصیل غذاهای جنوبی را دارد.

امکانات هتل فلامینگو

از امکانات هتل فلامینگو کیش می‌توان به سالن کنفرانس و همایش اشاره کرد. همچنین یک خشک‌شویی در هتل فلامینگو برای انجام خدمات اتوی لباس و شستشو در اختیار مهمانان است. هتل یک پارکینگ جهت پارک خودرو افرادی که به صورت زمینی سفر می‌کنند هم دارد.

سوالات متداول:

  • هتل فلامینگو کیش چند ستاره است؟

هتل فلامینگو از هتل‌های ۴ ستاره با کیفیت در جزیره است.

  • آدرس هتل فلامینگو کیش کجاست؟

این هتل در میدان امیرکبیر و ضلع غربی بلوار دریا واقع شده‌است.

  • هتل فلامینگو چند مدل اتاق دارد؟

اتاق‌های ویلایی لوکس، اتاق‌های ویلایی معمولی و اتاق‌های هتلی.

نتیجه‌گیری:

هتل فلامینگو کیش از هتل‌های ۴ ستاره فعال در جزیره است. این هتل در میدان امیرکبیر و ضلع غربی بلوار دریا واقع شده‌است. در این هتل سه نوع اتاق ویلایی لوکس، ویلایی معمولی و اتاق‌های هتلی عادی برای انتخاب وجود دارد. شما تا به حال هتل فلامینگو را برای اقامت انتخاب کرده‌اید؟ چه امتیازی به امکانات و موقعیت این هتل می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا