اقامتگاه ها

هتل ایران کیش، جذاب و خوش موقعیت

هتل ایران کیش یکی از هتل‌های باکیفیت و مشهور در جزیره است. این هتل ۵ ستاره بین‌المللی در سال ۱۳۹۳ و در دو برج مجزا ساخته شده است. برج‌های باشکوه هتل ایران نمایی جذاب در جزیره دارند. 

برای آشنایی بیشتر با این هتل ۵ ستاره، این مقاله از سایت جزیره کیش را دنبال کنید.

معرفی هتل ایران کیش

 هتل ایران کیش دارای ۷ طبقه و ۱۲۸ اتاق است. اتاق‌های ضلع شمالی نمای دریا و اتاق‌های ضلع جنوبی از نمای جزیره و پارک شهر برخوردارند. اتاق‌های هتل ایران با ۳۵۰ تخت خواب آمادگی پذیرایی از مهمانان هتل و گردشگران جزیره را دارد.

هتل ایران به لحاظ موقعیت مکانی در جای مناسبی از جزیره قرارگرفته و به اکثر مراکز خرید از جمله مرکز تجاری سارینا ۲، بازار مروارید، کارتینگ، ساحل و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل نزدیک است.

امکانات هتل ایران

 از امکانات ویژه هتل ایران می‌توان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان غیرمسقف، سالن آمفی تئاتر و سالن همایش اشاره کرد.

تمامی اتاق‌های مهمان در هتل ایران، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، مبلمان، آباژور، میز تحریر، یخچال، مینی بار (با هزینه)، چای‌ساز، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، دراور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی و سرویس اطفاء حریق هستند. منظره و چشم انداز اتاق‌ها در این هتل بسیار زیبا و دلنشین هستند.

از دیگر امکانات هتل ایران می‌توان به استخر و سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل ایران کیش 

کافی شاپ و رستوران روف گاردن هتل ایران با ظرفیت ۲۵۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان است. در رستوران هتل ایران، انواع غذاهای ایرانی تهیه و سرو می‌شوند و در کافی شاپ نیز مهمانان می‌توانند نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و خوش طعم سفارش داده و لذت ببرند. 

رستوران روف گاردن هتل ایران در شب بسیار باصفا و خوش آب و هواست و منظره فوق‌العاده جذابی از جزیره دارد.

سوالات متداول:

  • هتل ایران کیش کجاست؟

این هتل در میدان امیرکبیر و بلوار خلیج فارس واقع شده است.

  • امکانات ورزشی هتل ایران چیست؟

هتل از امکاناتی نظیر استخر و سونا و سالن بدنسازی برخوردار است.

  • هتل ایران کیش چند اتاق دارد؟

هتل ایران دارای ۱۲۸ اتاق است.

نتیجه‌گیری:

هتل ایران کیش، از هتل‌های مشهور ۵ ستاره در جزیره است. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای مناسبی از جزیره قرارگرفته و به اکثر مراکز خرید کیش ازجمله مرکز تجاری سارینا و ۲، بازار مروارید، کارتینگ، ساحل و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل نزدیک است. شما تجربه‌ای از اقامت در این هتل دارید؟ امکانات هتل را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید. نظرات خود را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا