اقامتگاه ها

هتل آرامش کیش؛ سه ستاره ساحلی با امکانات مطلوب   

هتل آرامش کیش، هتلی ۳ ستاره در میدان ساحل جزیره کیش است. این هتل در دسته هتل‌های ساحلی کیش قرار می‌گیرد و با امکانات رفاهی ایده‌ال از مهمانانش پذیرایی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این هتل ۳ ستاره با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلی ۳ ستاره در میدان ساحل جزیره است. این هتل در دی ماه سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و مشرف به دریاست. هتل آرامش در نزدیکی بازارهای زیتون و پانیذ و هایپر مارکت قرار گرفته است. این هتل ۴ طبقه ۴۴ واحد اقامتی دارد. هتل آرامش اقامتگاهی ایده‌ال برای افرادی است که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکانات معقول هستند.

اتاق‌های هتل آرامش

اتاق‌های هتل آرامش با ظرفیت ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و ۵ تخته همراه با امکانات ویژه هستند. همه این اتاق‌ها از امکاناتی مثل صبحانه و اینترنت رایگان بهره می‌برند.
اتاق‌های این مجموعه شامل: سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت بی سیم، صبحانه، مبلمان، تلفن داخلی، یخچال، سرویس اتاق ها، شبکه داخلی پخش فیلم، سیستم اطفاء حریق، اسپیلت، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و قفل درب کلیدی هستند که گردشگران هتل آرامش کیش می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

امکانات هتل آرامش کیش

هتل ۳ ستاره آرامش امکانات رفاهی متنوعی مانند: لابی، آسانسور، فضای سبز، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، لاندری (خشکشویی)، تلویزیون در لابی، شبکه پخش فیلم، سرویس ایرانی در طبقات، دستگاه واکس کفش، تلفن داخلی، دستگاه فتوکپی و فکس، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، اتاق چمدان، نمازخانه، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری، خدمات برای معلولین، روزنامه و پارکینگ روباز را در اختیار میهمانانش می‌گذارد.

رستوران هتل آرامش

رستوران هتل آرامش ۱۳۵ نفر ظرفیت دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی برای مسافران و گردشگران سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی است. با اقامت در این هتل می‌توانید از غذاهای باکیفیت رستوران هتل آرامش هم بهره ببرید.

سوالات متداول:

  • هتل آرامش کیش کجاست؟

این هتل ساحلی در میدان ساحل قرار دارد.

  • ساعت ورود و خروج هتل آرامش به چه صورتی است؟

ساعت ورود ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق‌ها ۱۲ است.

  • هتل آرامش در چه سالی افتتاح شده است؟

این هتل حدودا ۱۱ ساله است و در سال ۱۳۹۰ راه اندازی شده است.

نتیجه‌گیری:

هتل آرامش کیش هتلی ۳ ستاره با امکانات معقول است. این هتل ۴ طبقه ۴۴ واحد اقامتی با امکانات مطلوب دارد. هتل ساحلی آرامش دسترسی ایده‌الی به مراکز خرید و تفریحات جزیره دارد. شما تا به حال در هتل آرامش اقامت داشته‌اید؟ چه امتیازی به کیفیت و موقعیت هتل آرامش می‌دهید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا