موقعیت های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کیش؛ اقدامی اقتصادی و هوشمندانه

سوددهی بالا اصلی‌ترین هدف فردی است که تصمیم به سرمایه گذاری در کیش می‌گیرد. معمولا سرمایه‌گذاران هوشمند به دنبال فضاهایی برای سرمایه‌گذاری هستند که در ظرف مدت نسبتا کوتاه به سوددهی بالایی برسند. ما در این مقاله از سایت جزیره کیش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کیش را به شما معرفی کرده‌ایم که قابلیت سوددهی بالایی را دارند. با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری در کیش با آسمان خراش‌ها

سرمایه گذاری در کیش

شاید اگر با یک مشاور سرمایه گذاری در کیش صحبت کنید، خیلی زود پیشنهاد سرمایه‌گذاری در برج‌ها را به شما پیشنهاد دهد. با وجود افزایش روز افزون شمار برج‌های لوکس جزیره، همچنان زمین‌های خالی زیادی برای احداث برج‌های بیشتر در کیش وجود دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر سرمایه خوبی در اختیار دارید و به دنبال سود بالایی هستید در مورد سرمایه‌گذاری در برج‌های کیش جدی‌تر فکر کنید.

پیش‌خرید کنید

با توجه به شیب صعودی ساخت‌ و سازها در کیش، خیلی‌‌ها جذب پیش‌ خرید واحد در برج‌ها هستند. شما می‌توانید واحدهای در حال ساخت را با مبلغی به مراتب پایین‌تر از قیمت تمام شده پس از پایان کار ساخت واحدها تهیه کنید.   در پایان ساخت هم می‌توانید صاحب واحدی در جزیره باشید و از سکونت در یک واحد نوساز با قیمتی ایده‌ال لذت ببرید و هم می‌توانید واحد را با قیمتی بالاتر از سرمایه‌ای که در پیش خرید هزینه کرده‌اید، بفروشید.

هتل‌داری سرمایه‌گذاری لوکس و پر‌سود

سرمایه گذاری در کیش

سرمایه گذاری در هتل، یکی از شغل‌های لوکس و پردرآمد در کیش است. درآمد هتل در کیش بسیار بالاست و سالانه میلیون‌ها مسافر با اقامت در هتل‌ها سود بالایی به هتل داران می‌رسانند. پس اگر سرمایه‌ بزرگی دارید به هیچ وجه در مورد سودآوری این بخش در کیش شک نکنید!

مشارکت در ساخت

بسیاری از سرمایهداران کیش از مشارکت در ساخت برج‌ها، واحدها و حتی مراکز خرید و کلوپ‌های تفریحی به سود بالایی رسیده‌اند. شما هم می‌توانید با این اقدام به گروه سرمایه گذاران کیش بپیوندید.

رستوران‌داری شغل پردرآمد کیش

اگر بپرسید بهترین شغل در جزیره کیش چیست؟ ما به شما سرمایه‌گذاری در بخش مراکز پذیرایی و رستوران‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به حجم بالای مسافر در اکثر فصول سال در جزیره، یکی از شغل‌های بدون رکود کیش، سرمایه‌ گذاری در رستوران داری است.

کلوپهای تفریحی پردرآمد

با وجود فعالیت حدود ۳۰ کلوپ تفریحی در کیش، همچنان تقاضای بالایی از سوی مسافران و گردشگران در این بخش وجود دارد. ارائه یک ایده نو در بخش‌های تفریحی کیش، قطعا سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای در جزیره خواهد بود.

سرمایه گذاری در بورس

هر چند سرمایه گذاری در بازار بورس و سرمایه چند سالی است که سهامداران را ناامید کرده اما همچنان سرمایه‌گذاران با سابقه بورس، با توجه به قابلیت بالای تولید و خدمات در جزیره کیش، سرمایه گذاری در شرکت‌های کیش را جزو سرمایه گذاری‌‌های با سود بلند مدت معرفی می‌کنند.

تولید و کارخانهها

با توجه به برخورداری جزیره از شهرک صنعتی، فعالیت در بخش تولید و کارخانه‌ها می‌تواند یکی از راه‌های سرمایه گذاری در کیش باشد. با توجه به امتیازات خاص مناطق آزاد، کارآفرینی و تاسیس کارخانه‌ها و تولیدی‌ها راهی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در جزیره است.

پرسش و پاسخ

  • وضعیت مالیات برای سرمایه گذاری در کیش به چه صورتی است؟

در کیش معافیت از مالیات تا ۲۰ سال برای هر نوع سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود.

  • سرمایه‌گذاری مسکن در کیش چقدر به‌صرفه است؟

این شهر پتانسیل بالایی در جذب سرمایه و فعالیت‌های ساخت‌وساز دارد و سود خوبی نیز در این سرمایه‌گذاری‌ها وجود دارد.

  • حق گمرک واردات مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی در کیش چقدر است؟

واردات انواع مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی در تمام واحدهای تولیدی معاف از حقوق گمرکی است.

سخن پایانی

یکی از مناطق با قابلیت بالای سودآوری اقتصادی در ایران، جزیره کیش است که در بخش‌های متنوعی امکان سرمایه‌گذاری را به سرمایه داران می‌دهد. موارد ذکر شده در بالا تنها چند مورد از فرصت‌های سرمایه گذاری در کیش است. با این وجود در سایر بخش‌ها مثل گردشگری هوایی، گردشگری سلامت، کشتیرانی و دریا نوردی، شهرک سازی، واحدهای فرهنگی، آموزشی ، ورزشی و .. امکانات زیادی برای سرمایه‌گذاری در کیش وجود دارد.

شما هم به سرمایه گذاری در کیش فکر می‌کنید؟

ایده تازه‌ای برای سودآوری در کیش دارید؟

فکر می‌کنید چه پتانسیل‌های تازه‌ای برای سرمایه‌ گذاری در کیش وجود دارد؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا