کافه و رستوران ها

رستوران کوه نور کیش؛ لذت صرف غذا در دل کوه 

اگر از فضاهای تکراری خسته شده‌اید و دوست دارید لذت غذا خوردن در محیطی متفاوت را تجربه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران کوه نور کیش بزنید. این رستوران یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین رستوران‌هایی است که تا به حال به آن رفته‌اید. رستورانی در دل یک کوه ۲۷ متری با چشم‌اندازی زیبا و آبشارهای عظیم. اگر در مورد این رستوران کنجکاو شده‌اید و به دنبال اطلاعات بیشتری درباره آن هستید حتما مقاله معرفی این رستوران را در سایت جزیره کیش دنبال کنید.

معرفی رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور یکی از رستوران‌های زیبا و جذاب جزیره است که در دل کوهی به بلندای ۲۷متر با چشم اندازی زیبا و دلنشین ساخته شده است. این رستوران زیر مجموعه شرکت بین‌المللی گروه هتل‌های سورینت است که در خرداد سال ۱۳۹۰  آغاز به کار کرده است. رستوران کوه نور کیش در میدان امیر کبیر در نزدیکی هتل ۴ ستاره سورینت صدف قرار دارد.

فضای رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش از طراحی زیبایی هم در داخل رستوران و هم در نمای بیرونی دارد. این رستوران به خصوص در شب خیلی زیبا و منحصر به فرد است. نمای بیرونی رستوران حالت صخره‌ای دارد و با نورپردازی زیبایی در دل شب می‌درخشد. علاوه بر این از بالای صخره، آبی به سمت پایین در جریان است که وجود این آبشار به همراه درختان و گل‌های زیبایی که در اطراف آن وجود دارد جذابیت محیط را دو چندان کرده است.

دکور داخلی رستوران با سنگ و صخره طراحی شده و وجود تخته سنگهای بزرگ، نقش برجسته‌های اسطوره‌ای و اشعار کهن، این رستوران را به یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های کیش تبدیل کرده است. صندلی‌های رستوران از جنس حصیری هستند و جلوه زیبایی به محیط داده‌اند. این رستوران حدودا ۶۰۰ متر وسعت دارد و امکان سرویس دهی به ۱۰۰ نفر به صورت همزمان در آن مهیاست.

منوی رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش، رستورانی ایرانی با منویی متنوع است که به راحتی از پس پاسخگویی به تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها برمی‌آید. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، کبابی و خوراک‌های سنتی خوش طعم را با بالاترین کیفیت به مشتریانش عرضه می‌کند. غذاهای دریایی این رستوران تازه است و طعمی عالی دارد. به شما پیشنهاد می‌‌کنیم از کنار سالاد بار رستوران کوه نور به سادگی نگذرید. بروشه فرانسوی این رستوران در بخش سالاد بار طرفداران زیادی دارد.

امکانات رستوران کوه نور

رستوران کوه نور یکی از رستوران‌های مدرن و کاملا گران جزیره است. پس در این رستوران انتظار غذای ارزان را نداشته باشید. در صورت انتخاب رزرو مستقیم جهت حضور خود در رستوران کوه نور کیش ترانسفر رایگان از محل اقامت در اختیارتان قرار می‌گیرد.

این رستوران امکانات و خدمات خوب و حرفه ای را برای گردشگران تدارک دیده است. از جمله امکانات این رستوران می‌توان به سالاد بار کامل و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد که هر شب از ساعت ۸ تا ۱۱ شب توسط خواننده‌های مطرح جنوبی همراه با ساز و آلات مخصوص ساعاتی شاد را برای میهمانان رستوران رقم می‌زنند. در طبقه بالای رستوران کوه نور، کافی شاپی بزرگ به وسعت ۱۲۰ متر وجود دارد که خدماتی ویژه به مشتریانش ارائه می‌دهد. 

سوالات متداول:

  • رستوران کوه نور کیش کجاست؟

این رستوران در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده است.

  • در رستوران کوه نور چه نوع غذاهایی ارائه می‌شود؟

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و … به مشتریان عرضه می‌شود.

  • رستوران کوه نور موسیقی زنده دارد؟

بله در این رستوران هر شب از ساعت ۸ تا ۱۱ شب موسیقی زنده اجرا می‌شود.

نتیجه‌گیری:

رستوران کوه نور کیش از رستوران‌های لوکس و مطرح در جزیره است. این رستوران در دل یک کوه ۲۷ متری ساخته شده و در فضایی متفاوت از مشتریانش پذیرایی می‌کند. در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود و امکانات ویژه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. شما تا به حال حضور در رستوران کوه نور را تجربه کرده‌اید؟ نظراتتان درباره این رستوران را
با سایر کاربران سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا