کافه و رستوران ها

رستوران وقت برگر و سیب زمینی؛ پاتوق شکموهای وقت شناس!

اگر به دنبال فست فودی با کیفیت در محیطی جذاب در جزیره زیبای کیش هستید ما به شما رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران یکی از بهترین فست فودهای جزیره کیش است که مشتریان زیادی را با کیفیت و خدمات ایده‌الش جذب کرده است. در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این فست فود پرداخته‌ایم.

معرفی رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش

رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش

بسیاری از طرفداران فست فود حتی در سفر هم به دنبال کشف و شناسایی رستوران‌های فست فود با غذاهایی لذیذ و جذاب هستند. رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش یکی از همان رستوران‌هایی است که توجه گردشگران زیادی را در جزیره کیش به خودش جلب کرده است. با این حال مشتریان این رستوران فقط مسافران و گردشگران نیستند و بسیاری از کیشوندان و ساکنان جزیره هم این رستوران را به پاتوق دوست داشتنی و جذابشان تبدیل کرده‌اند. این رستوران در مهر ماه سال ۱۳۹۷ در جزیره کیش افتتاح شده است. جالب است بدانید این رستوران چهاردهمین شعبه از مجموعه وقت برگر و سیب زمینی است که در شهرهای مختلف فعالیت دارند. رستوران وقت برگر و سیب زمینی در بلوار امیر کبیر مقابل کارتینگ ساختمان هدیش قرار دارد.

منوی رستوران وقت برگر و سیب زمینی

انتخاب غذا از بین تنوع بالای غذاها در منوی رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش کاری سخت است. با این حال چه طرفدار پیتزا باشید و چه دلتان برای انواع برگر و ساندویچ پر بکشد، دست شما برای انتخاب غذا از منوی این رستوران باز است. به جز انواع پیتزا و ساندویچ و برگر در منوی وقت برگر و سیب زمینی کیش بخش ویژه‌ای برای انواع بشقاب‌ها و سیب زمینی تنوری با طعم‌های مختلف وجود دارد. تمامی پوره ها و سیب زمینی ها در وقت برگر و سیب زمینی با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه و ارائه می‌شوند. یکی از علت‌های خوشمزه شدن فرنچ فرایز ویژه این رستوران، نوع طبخ آن است که وقت برگر و سیب زمینی با دارا بودن آشپزی حرفه‌ای به خوبی از پس آن برآمده است.

سوالات متداول:

  • رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش کجاست؟

این رستوران در بلوار امیر کبیر مقابل کارتینگ ساختمان هدیش قرار دارد. شماره تماس رستوران 07644467802 است.

  • رستوران وقت برگر و سیب زمینی در چه سالی افتتاح شده است؟

رستوران وقت برگر و سیب زمینی در مهر ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است.

  • رستوران به وقت برگر و سیب زمینی چندمین شعبه از مجموعه‌های این رستوران در شهرهای مختلف است؟

این رستوران چهاردهمین شعبه مجموعه وقت برگر و سیب زمینی است.

نتیجه‌گیری:

رستوران وقت برگر و سیب زمینی یکی از باکیفیت‌ترین فست فودهایی است که می‌توانید در جزیره پیدا کنید. این رستوران منوی متنوعی دارد و با حضور در آن می‌توانید انتخاب‌های جذابی از بین انواع پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌ها و بشقاب‌های سیب زمینی تنوری داشته باشید. این رستوران در ساختمان ۲۰ در خیابان امیرکبیر کیش واقع شده است. شما تجربه‌ای از حضور در رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش دارید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا