کافه و رستوران ها

رستوران میرمهنا کیش؛ لذت همزمان از غذا و موسیقی

رستوران میرمهنا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرف غذا در جزیره است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی را سفارش دهید و از انتخابتان لذت ببرید. در این رستوران موسیقی زنده با بهترین کیفیت و توسط یکی از بهترین بندهای موزیک جزیره ارائه می‌شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات کاملی درباره رستوران میرمهنا کیش هستید این مقاله از سایت جزیره کیش را تا انتها دنبال کنید.

معرفی رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا کیش یکی از رستوران‌های قدیمی و نام آشنا در جزیره است که احتمالا اسم آن را زیاد شنیده‌اید. این رستوران در شمال شرق جزیره و در نوار سیاحتی کیش واقع شده است.

رستوران میرمهنا بخاطر فاصله بسیار کم با دریا و ساحل شنی، موسیقی زنده فوق العاده، همچنین منو غذای متنوع و سالاد بار کامل مورد توجه بسیاری از گردشگران است. رستوران میرمهنا در خیابان پروین اعتصامی و رو به روی هتل آبادگران قرار دارد.

فضای رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا کیش از رستوران‌های خوش سابقه و مطرح در جزیره کیش است که در کنار کیفیت و تنوع غذایی، از نورپردازی و فضای داخلی منحصر به فردی برخوردار است.

یکی از جذابیت‌های این رستوران فضای داخلی و اجرای موسیقی زنده و نورپردازی چشم‌نواز آن است که میهمانان می‌توانند در کنار صرف غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی و دریایی از این فضا هم لذت ببرند.

این رستوران در چند قدمی از ساحل زیبای دریای خلیج فارس قرار دارد. پس از صرف ناهار یا شام می‌توانید در کنار ساحل که فاصله کمی با این رستوران دارد، قدم بزنید و هوایی تازه کنید

قیمت غذاهای رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا کیش انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک‌های سنتی با بهترین و درجه یک‌ترین مواد اولیه غذایی را به مشتریانش ارائه می‌کند. همین توجه ویژه به کیفیت غذا باعث شده تا میرمهنا در رده رستوران‌های گران‌قیمت کیش قرار بگیرد.

سطح قیمت‌ها در رستوران میرمهنا نسبتا بالاست؛ که این مسئله ارتباط مستقیمی با اجرای موسیقی زنده باکیفیت در این رستوران هم دارد. چرا که در جزیره معمولا رستوران‌‌های دارای گروه موسیقی زنده از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر رستوران‌ها برخوردارند.

امکانات رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا یکی از رستوران‌های محبوب و پرطرفدار بین مسافران و کیشوندان است. این رستوران از امکانات بسیار خوبی برای مسافران برخوردار است. از جمله این امکانات می توان به سالاد بار، رزرو تلفنی، اینترنت پر سرعت، پارکینگ اختصاصی و… اشاره کرد.

سوالات متداول:

  • رستوران میرمهنا کیش کجاست؟

این رستوران در خیابان پروین اعتصامی رو به روی هتل آبادگران قرار دارد.

  • در رستوران میرمهنا چه سبک غذاهایی سرو می‌شود؟

انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در منوی رستوران میرمهنا دیده می‌شوند.

  • رستوران میرمهنا موسیقی زنده دارد؟

بله یکی از باکیفیت‌ترین بندهای موسیقی زنده کیش در این رستوران فعالیت دارند.

نتیجه‌گیری:

رستوران میرمهنا کیش یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ساحلی در جزیره است. این رستوران از موسیقی زنده بسیار باکیفیتی بهره می‌برد که در کنار کیفیت بالای مواد غذایی سبب جذب مشتریان زیادی برای این رستوران شده است. شما تجربه حضور در رستوران میرمهنا را دارید؟ کیفیت غذا و اجرای موسیقی زنده در این رستوران را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا