کافه و رستوران ها

کافی‌ شاپ دامون کیش؛ فضای ایده‌ال با منویی هیجان‌انگیز

در روزهای سفر کنار تفریحات هیجان‌انگیز و خرید کردن، آرامش گرفتن در محیطی پر انرژی و دنج حکم یک ریکاوری را دارد. به همین دلیل بهتر است کافه‌های مناسب روحیاتتان در مقصد سفر را شناسایی کنید و زمانی را با صرف یک میان وعده و نوشیدنی در آرامش سپری کنید.

اگر مسافر جزیره رویایی کیش هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی کافی شاپ دامون کیش را در سایت جزیره کیش دنبال کنید.

اینجا یکی از مکان‌هایی است که آرامش به میزبانی شما می‌آید.

معرفی کافی شاپ دامون کیش

کافی شاپ دامون کیش

یکی از معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کافی‌شاپ‌های جزیره، کافی شاپ دامون کیش است. این کافی‌شاپ با امکانات فوق‌العاده‌اش، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در جزیره کیش باشد.

 شما در این کافه دنج و زیبا که در مجتمع تجاری دامون قرار دارد، منو کاملی از غذاها و نوشیدنی‌ها می‌بینید. پس پیشنهاد می‌کنیم به سادگی از این کافی‌شاپ و منوی جذابش عبور نکنید.

کافی شاپ دامون کجاست؟

کافی شاپ دامون کیش در طبقه فوقانی مرکز خرید دامون قرار دارد. این کافه در فود کورت دامون واقع است و دارای یک فضای بزرگ و مدرن است که رستوران‌های چینی، گیلانی، فست فود، ترکی، سوخاری و رستوران غذاهای ایرانی بصورت سلف و کافه در آن وجود دارند.

کافی شاپ دامون کیش با وجود فضای فوق العاده عالی و جذاب و همچنین وجود غذاخوری بیرونی آن که توسط سایه بانی زیبا مسقف شده نه تنها محبوب مسافران بلکه پاتوق ثابتی برای کیشوندان است.

اگر اهل قلیان هستید در این کافی‌شاپ قلیان با طعم‌های مختلفی هم پیدا می‌کنید.

فضای راحت کافه دامون کیش

کافی شاپ دامون کیش

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کافی‌ شاپ دامون کیش، فضای پرانرژی و راحت کافه با میزهای چهار نفره و دو نفره و صندلی‌ها و مبلمان راحت است.

فضای راحت کافی شاپ دامون کیش حتی برای جلسات کاری و اداری هم مناسب است.

سوالات متداول:

  • کافه دامون کیش کجاست؟

این کافی‌شاپ در شهرک دامون جنب میدان وصال و مرکز خرید دامون قرار دارد.

  • برای هماهنگی و رزرو کافی‌شاپ دامون کیش با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

برای ارتباط با کافه دامون با شماره ۰۷۶۴۴۴۵۹۷۷۷ تماس بگیرید.

  • کافه دامون صبحانه دارد؟

کافی‌شاپ دامون کیش برای وعده صبحانه هم از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

نتیجه گیری:

کافی‌ شاپ دامون کیش، یکی از کافه‌های معروف و پرطرفدار در جزیره کیش است. این کافی‌شاپ در طبقه فوقانی مرکز خرید دامون کیش قرار دارد. فضای این کافی‌شاپ برای قرارهای دوستانه و خانوادگی و جلسات کاری مناسب است. شما تا به حال از خدمات کافی‌ شاپ دامون کیش استفاده کرده‌اید؟ چه امتیازی به منو و فضای این کافی‌شاپ می‌دهید؟ نظرات خودتان را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا