کافه و رستوران ها

کافه رستوران کاکتوس کیش، باغچه مشهور جزیره

کافه رستوران کاکتوس کیش، از کافه‌های معروف و باکیفیت در جزیره است. این رستوران از دو بخش فضای بیرونی و داخلی تشکیل شده که هر کدام با طراحی خاص نظر مشتریان را به خودش جلب می‌کند. علت نامگذاری این رستوران باغچه زیبای پر از کاکتوسی است که در فضای بیرونی رستوران قرار دارد.

برای آشنایی بیشتر با این کافه زیبا با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید. 

معرفی کافه رستوران کاکتوس کیش

همانطور که از نام رستوران مشخص است، مهمترین نماد آن، کاکتوس‌هایی است که در شکل و اندازه‌های مختلف نظر مشتریان را به خودشان جلب می‌کنند. هر چند علت نامگذاری رستوران کاکتوس‌هایی است که در باغچه فضای بیرونی کافه خودنمایی می‌کنند اما فضای داخلی رستوران هم پر است از گلدان‌های زیبایی که نمایی خاص به داخل رستوران داده‌اند.

فضای داخلی رستوران با طراحی خاص و ویژه خود، محیطی پر از آرامش را به مشتریان القا می‌کند که این آرامش با نورپردازی حرفه‌ای رستوران جذاب‌تر هم شده است. رستوران برای ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و محیط مناسبی برای برگزاری جشن‌های کوچک به حساب می‌آید. 

کافه رستوران کاکتوس کیش در بلوار داریوش و پشت هتل ارم واقع است. این کافه رستوران از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بامداد به مشتریانش سرویس‌دهی می‌کند.

منوی رستوران کاکتوس کیش

منوی کافه رستوران کاکتوس بسیار جذاب و متنوع است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فودها توسط آشپزهای توانا از بهترین و مطلوب ترین مواد غذایی آماده می‌شوند. از نکات جالب در مورد این کافه رستوران دیزاین بسیار زیبای غذاهاست که هر فردی را وسوسه می کند تا برای یک بار هم که شده آن‌ها را تست کند.

در منوی رستوران انواع کباب‌ها، پلو ساده، انواع مختلف پیتزا، برگر، ساندویچ، پاستا، سالاد و … قرار دارند که همه از طعم و بوی فوق العاده‌ای برخوردار هستند. همچنین این رستوران صبحانه‌های کامل و دلچسبی را در وعده صبحانه به مشتریان ارائه می‌کند. در کافی‌شاپ کاکتوس هم می‌توانید از طعم انواع نوشیدنی های گرم و سرد مثل قهوه، چای، آبمیوه‌های طبیعی،گلاسه، شیک، موهیتو و …. لذت ببرید.

سوالات متداول:

  • کافه رستوران کاکتوس کیش کجاست؟

کافه رستوران کاکتوس کیش در بلوار داریوش و پشت هتل ارم واقع است.

  • برای رزرو و هماهنگی کافه رستوران کاکتوس با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

برای تماس با رستوران کاکتوس کیش می‌توانید با شماره ۰۷۶۴۴۴۳۰۳۲۳ تماس بگیرید.

  • علت نامگذاری رستوران کاکتوس چیست؟

علت نامگذاری این رستوران باغچه زیبای پر از کاکتوسی است که در فضای بیرونی رستوران قرار دارد.

نتیجه‌گیری:

کافه رستوران کیش یکی از رستوران‌های خوشنام در جزیره کیش است. کافه رستوران کاکتوس کیش در بلوار داریوش و پشت هتل ارم واقع است. این کافه رستوران از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بامداد به مشتریانش سرویس‌دهی می‌کند. شما تجربه‌ای از حضور در کافه رستوران کاکتوس دارید؟

شرایط و امکانات رستوران را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا