اقامتگاه ها

هتل صدف کیش؛ دوست داشتنی و پر از آرامش 

هتل صدف کیش از هتل‌های شناخته شده در جزیره است. این هتل ۴ ستاره از مجموعه هتل سورینت است که تیمی با تجربه در هتل‌داری محسوب می‌شوند. هتل صدف از موقعیت مکانی ایده‌الی بهره می‌برد و به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی جزیره دسترسی مطلوب دارد.

در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این هتل ۴ ستاره پرداخته‌ایم.

معرفی هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل ۴ ستاره صدف در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل صدف کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و دسترسی ایده‌الی به مراکز تفریحی و تجاری جزیره دارد. این هتل دو طبقه دارای ۵۵ واحد اقامتی است. مراکز خریدی مانند مروارید، شارستان، زیتون و سارینا ۲ در نزدیکی هتل صدف قرار دارند. این هتل از مجموعه هتل‌های سورینت است که از تجربه بالایی در زمینه هتل‌داری برخوردارند. 

امکانات عمومی هتل صدف کیش

ازجمله امکانات رایگان هتل صدف کیش اینترنت وای فای رایگان است که در سراسر هتل قابل‌ دسترس است. همچنین پارکینگ رایگان روباز با ظرفیت ۶ ماشین در اختیار مهمانانی قرار داده می‌شود که با خودروی شخصی خود به جزیره کیش سفر می‌کنند. مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از خدمات گردشگری آن بهره‌مند شوند. همچنین، کسانی که علاقه دارند تا خودشان به گشت‌وگذار بپردازند، می‌توانند خودروی بدون راننده از هتل اجاره کنند و با ماشین‌های لوکس جزیره کیش از رانندگی لذت ببرند. پذیرش در این هتل به ‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

 در صورت نیاز به خدماتی مانند اتو، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، روم سرویس، خدمات اینترنتی باید به لابی و بخش پذیرش مراجعه کنید. تمامی کارکنان در هتل صدف به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط هستند. سایر امکانات موجود در لابی هتل صدف عبارت‌اند از اینترنت رایگان، مبل، میز، روزنامه، دستگاه واکس کفش، تلویزیون، تلفن، کپسول آتش‌نشانی، آتلیه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و محل شارژ وسایل الکترونیکی.

اتاق‌های هتل صدف کیش

هتل صدف از ۵۵ واحد اقامتی برخوردار است که شامل اتاق‌های دو تخته و سوئیت هستند. تمامی واحدهای اقامتی در طبقات همکف، اول و دوم پراکنده‌ شده‌اند و درمجموع ۹۰ تخت برای میزبانی از میهمانان تعبیه‌شده است. تمامی واحدهای موجود در هتل صدف کیش دارای تلویزیون با شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، مبلمان، آباژور، کمد لباس، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، تلفن، میز تحریر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، چای‌ساز هستند. دکوراسیون و چیدمان مبلمان هماهنگ با یکدیگر بوده و ترکیب خوبی دارند، همچنین از برخی اتاق‌ها می‌توانید نمای زیبایی از جزیره را تماشا کنید.

رستوران هتل صدف

هتل صدف کیش دارای کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، چایخانه سنتی سرپوشیده و رستوران شیکی است که ظرفیت ۱۲۰ نفری دارد. مهمانان با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه کافی‌شاپ و رستوران هتل صدف لذت ببرند. چایخانه سنتی نیز بسیار باصفا بوده و مکان مناسبی برای استراحت و رفع خستگی است.

سوالات متداول:

  • آدرس هتل صدف کیش کجاست؟

این هتل در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است.

  • هتل صدف به کدام مراکز تجاری نزدیک است؟

مراکز خرید زیتون، مروارید، شارستان و سارینا ۲ به این هتل نزدیک هستند.

  • هتل صدف چند واحد اقامتی دارد؟

این هتل از ۵۵ واحد اقامتی بهره می‌برد.

نتیجه‌گیری:

هتل صدف کیش از هتل‌های ۴ ستاره جزیره و موقعیت مکانی ایده‌ال است. این هتل در میدان امیرکبیر کیش واقع شده و به مراکز خریدی مثل مروارید، شارستان، زیتون و سارینا ۲ نزدیک است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل صدف دارید؟ نظراتتان درباره این هتل را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا