اقامتگاه ها

هتل سارا کیش؛ سه ستاره با کیفیت

اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول در جزیره کیش هستید، پیشنهاد ما به شما هتل ساراست. هتل سارا کیش از هتل‌های سه ستاره در جزیره است که بسته به مبلغی که پرداخت می‌کنید خدمات ایده‌الی را به شما ارائه می‌کند. در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این هتل ۳ ستاره پرداخته‌ایم.

معرفی هتل سارا کیش 

هتل سارا کیش در سال ۱۳۸۸ در جزیره زیبا و مرجانی کیش در ساختمانی چهار طبقه راه‌اندازی شد. این هتل از نمای زیبایی برخوردار است. هتل سارا از امکانات مطلوب و قیمتی مناسب برخوردار است. جالب اینکه اتاق‌های هتل‌ سارا فضای نسبتا بزرگی دارد و برای خانواده‌ها با نفرات بالا ایده‌ال هستند.

اتاق‌های هتل سارا

هتل سارا کیش هتلی ۴ طبقه با ۷۲ اتاق و سوییت است. اتاق‌‌ها بسته به فضایی که دارند به اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوییت رویال تقسیم‌بندی شده‌اند و سوییت رویال تا ۵ نفر را ظرفیت می‌دهد.

در اتاق‌های هتل ۳ ستاره سارا امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان راحتی، چای ساز و …. وجود دارد. مهمانان می‌توانند ساعاتی را با آرامش کامل در اتاق‌های این هتل به استراحت در کنار یکدیگر بپردازند.

رستوران مجلل هتل سارا کیش

رستوران هتل سارا ، رستورانی مجلل با طراحی زیباست. غذاهای رستوران هتل سارا مثل فضای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است و توسط سرآشپزان حرفه‌ای و با‌تجربه با تنوع بالا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی به صورت منوی انتخابی، باز و بوفه در دسترس مشتریان رستوران هتل سارا است. 

امکانات هتل سارا

هتل سارا امکاناتی را در خور یک هتل سه ستاره با کیفیت راضی‌کننده در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. پذیرش ۲۴ ساعته این هتل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی مهمانان هتل است. البته ناگفته نماند که هتل فاقد پارکینگ است و برای مسافران با خودروی شخصی انتخاب مناسبی نیست.

هتل سارا کیش با ارائه خدماتی مثل گیم نت در طبقه منفی یک، محیطی را برای سرگرمی و تفریح مسافرین نیز فراهم کرده است. این هتل همچنین با داشتن رمپ و آسانسور امکان استفاده برای افراد ناتوان و کم توان را نیز مهیا کرده که بر مزیت‌های هتل سارا می‌افزاید.

سوال‌های متداول‌:

  • موقعیت مکانی هتل سارا چگونه است؟

هتل سارا کیش جنب مرکز خرید پردیسان، در بلوار رودکی قرار گرفته‌است. این موقعیت مکانی خوب باعث‌شده تا به پارک هنگام کیش و بازار مروارید کیش نیز نزدیک باشد.

  • هتل سارا چه خدماتی را به مسافران ارائه می‌دهد؟

از خدماتی که در هتل سارا به گردشگران ارائه می‌شود می‌توان به اینترنت رایگان، خدمات روم سرویس، خدمات ترانسفر فرودگاهی و … اشاره کرد.

  • ساعت ورود و خروج از اتاق‌های هتل سارا به چه صورتی است؟

ساعت ورود به اتاق‌های هتل سارا ۱۴ و ساعت خروج ۱۲ ظهر است.

نتیجه‌گیری:

هتل سارا کیش از هتل‌های سه ستاره با کیفیت در جزیره زیبا و مرجانی است. این هتل در بلوار رودکی و جنب بازار پردیسان واقع شده‌است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل سارا دارید؟ چه امتیازی به امکانات این هتل می‌دهید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا