کافه و رستوران ها

فود کورت مروارید کیش، مروارید درخشان جزیره

فود‌کورت‌ها با توجه به تنوع رستوران‌ها و غذاهای مختلفی که دارند معمولا پرطرفدار هستند. به همین دلیل انتخاب یک فود‌کورت خوب در سفرهای گروهی و جمع‌های دوستانه می‌توانند هر سلیقه و ذائقه‌ای را خوشحال کند. اگر قصد سفر به کیش را دارید و به دنبال یک فود‌کورت با کیفیت در جزیره هستید، ما به شما فود کورت مروارید کیش را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه معمولا با نام ایوان مروارید هم شناخته می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با فود‌کورت مروارید این مقاله از سایت جزیره کیش را دنبال کنید.

معرفی فود کورت مروارید کیش

ایوان مروارید یکی از بهترین و پرطرفدارترین فود‌کورت‌های جزیره کیش به حساب می‌آید. شاید این مسئله به دلیل وجود رستوران‌ها و فست فودهای متنوعی است که در فود کورت مروارید کیش فعالیت دارند. امکان سرویس‌دهی در فضای باز و بسته فودکورت ایوان مروارید محیاست. بنابراین در این فود‌کورت دستتان برای انتخاب محل صرف غذا کاملا باز است.

شما در فود‌کورت ایوان مروارید کیش برای انتخاب یک غذا چندین پیشنهاد متنوع دارید که می‌توانید با خیال راحت هر چیزی که همان لحظه هوس کردید را سفارش دهید و با لذت نوش جان کنید. از سالاد‌ها تا انواع کباب، فست فود، سوخاری‌ها و … که یکی از دیگری لذیذتر هستند و طرفدار خاص خودشان را دارند.


رستوران‌های فود کورت مروارید کیش

همان‌طور که اشاره کردیم در مجموعه ایوان مروارید کیش انواع رستوران‌ها فعالیت دارند. برای آشنایی بیشتر شما با این رستوران‌ها به اختصار به معرفی بعضی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

رستوران بومرنگ

فود کورت مروارید کیش

رستوران بومرنگ کیش در فود‌کورت مروارید یکی از بهترین‌های مجموعه است که نه تنها در بین مسافران، بلکه در کیشوندان هم طرفداران زیادی دارد.

در رستوران بومرنگ واقع در فود‌کورت ایوان مروارید، پیتزاها در سایزهای بزرگ سرو می‌شوند که اندازه و حجم غذاهای این رستوران می‌تواند دو نفر را سیر کند.

کباب بناب

کباب بناب هم از محبوب‌ترین رستوران‌های موجود در فود‌کورت ایوان مروارید است. این رستوران به دلیل غذاهای تازه و باکیفیتی که سرو می‌کند، همیشه میزبان تعداد زیادی از مسافران و میهمانان جزیره مرجانی کیش است.

خانه سوخاری

خانه سوخاری هم با سرو بهترین و خوشمزه‌ترین پیتزا‌ها، برگرها و سوخاری‌ها، یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین پیشنهادات در ایوان مروارید شناخته می‌شود. در این رستوران تمامی غذاها با مواد تازه و درجه یک طبخ می‌شوند. به همین دلیل توانسته است تا حسابی در دل گردشگران جا باز کند و برای چند بار هم که شده، آنها را برای نوش جان کردن یک غذای وسوسه‌انگیز جذب کند.

کافه هنرمند

کافه هنرمند به یک گزینه عالی برای نوشیدن یک قهوه، میل کردن میان وعده‌های خوشمزه برای رفع گرسنگی و یا نوش جان کردن یک صبحانه مفصل است و معمولا طرفداران کافه‌گردی در کیش را جذب می‌کند.

آدرس فود کورت مروارید کیش

مجموعه فود کورت مروارید کیش دسترسی بسیار راحتی دارد. شما می‌توانید از هر نقطه جزیره خودتان را به ایستگاه بازار مروارید برسانید و از درب ورودی به فود‌کورت ایوان مروارید کیش وارد شوید. فود‌کورت مروارید، روبروی بازار مروارید قرار دارد. فود‌کورت یکسره از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، آماده میزبانی از مسافران جزیره کیش است. 

سوالات متداول:

  • فود کورت مروارید کیش کجاست؟

فود‌کورت مروارید، روبروی بازار مروارید کیش قرار دارد.

  • فود کورت ایوان مروارید در چه ساعاتی به مشتریان سرویس‌دهی می‌کند؟

مجموعه مروارید کیش از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، آماده میزبانی از میهمانان و مسافران جزیره کیش است. 

  • فود کورت مروارید فضای باز هم دارد؟

بله امکان سرویس‌دهی در فضای باز ایوان مروارید محیاست.

نتیجه‌گیری:

فود کورت مروارید کیش از مجموعه‌های کامل رستورانی در جزیره زیبای کیش است. این فود‌کورت با تنوع رستوران‌های موجود در مجموعه نظر هر سلیقه و ذائقه‌ای را به خود جلب می‌کند. فود‌کورت مروارید، روبروی بازار مروارید واقع است. فود‌کورت مروارید یکسره از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، آماده میزبانی از مسافران جزیره کیش است. 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا