کافه و رستوران ها

رستوران گلدن گلف کیش؛ دارنده مدال برند محبوب جزیره

یکی از جذاب‌ترین تفریحات در سفرها و حتی اوقات فراغت روزمره خانوادگی رستوران رفتن است. بر همین اساس برای گردشگران و مسافران جزیره رویایی کیش هم مهم است که رستوران‌های باکیفیت و جذاب در جزیره را شناسایی کنند. از طرف دیگر کیشوندان ساکن جزیره هم همواره به دنبال پاتوق‌های جذابی برای گذران اوقات فراغتشان در جزیره هستند. رستوران گلدن گلف کیش، یکی از رستوران‌هایی است که علاوه بر مشهور شدن در بین مسافران جزیره به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها، در بین کیشوندان هم تبدیل به پاتوقی دوست داشتنی شده است.

برای آشنایی بیشتر با رستوران گلدن گلف کیش، با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

 رستوران گلدن گلف کیش، برند برتر جزیره

رستوران گلدن گلف کیش

کافه رستوران گلدن گلف کیش برگزیده به عنوان مقام اول کافه رستوران و برند محبوب سال جزیره کیش و یکی از بهترین رستوران‌های موزیکال جزیره است. از ویژگی‌های مطرح این رستوران باید به حساسیت و وسواس خاص مدیران و کارکنان آن به کیفیت غذا اشاره کرد. همین مسئله باعث شده تا رستوران گلدن گلف نمره قبولی در تمام زمینه‌ها را از مشتریانش دریافت کند.

کافی‌شاپ گلدن گلف دنج و باکیفیت

کافی شاپ گلدن گلف بدون اغراق یکی از بی‌نظیرترین کافه‌های جزیره است. منوی کافی‌شاپ این رستوران بسیار کامل است و انواع نوشیدنی سرد و گرم، دمنوش، شیک، اسموتی و انواع قهوه و دسر را کاملا حرفه‌ای آماده کرده و در اختیار شما خواهند گذاشت.

آخر هفته‌های شلوغ گلدن گلف

با توجه به کیفیت و محبوبیت رستوران گلدن گلف کیش، چندان عجیب نیست که در تعطیلات جایی برای سوزن انداختن در این کافه‌رستوران محبوب نباشد! به همین دلیل اگر قصد دارید و روزهای آخر هفته و تعطیلات به این رستوران بروید، حتما از قبل یک میز برای خودتان رزرو کنید تا پشت درهای رستوران ناکام نمانید. شب‌های جمعه پرطرفدارترین زمان برای حضور در این رستوران است.

ویژگی‌های خاص رستوران گلدن گلف کیش

گلدن گلف کیش، در کنار کیفیت بالای غذا از فضا و مبلمان راحتی برای استفاده مشتریان برخوردار است. همچنین نورپردازی بسیار زیبا و حرکات نمایشی مثل آیتم آتش بازی هنرمندان این رستوران باعث جذب مشتریان بی‌شمار آن شده است.  

این رستوران در مدت زمان اندکی به محبوبیت بسیار زیادی در بین کیشوندان و مسافران دست پیدا کرده است. فضای متفاوت و غذاهای کاملا لذیذ گلدن گلف هر آنچه که شما از یک رستوران می‌خواهید را برایتان برآورده می‌کند.

رستوران گلدن گلف، در بلوار ساحل، طبقه چهارم مجتمع تجاری دیپلمات واقع شده است.

سوالات متداول

  • رستوران گلدن گلف کیش کجاست؟

بلوار ساحل – مرکز تجاری دیپلمات – طبقه ۴

  • برای رزرو رستوران با چه شماره‌هایی تماس بگیریم؟

شماره‌های ۰۹۳۰۹۰۵۰۸۸۳ و ۰۹۳۷۹۳۱۸۸۸۸ راه‌های ارتباطی برای رزرو رستوران گلدن گلف هستند.

  • مبلغ ورودی رستوران از فاکتور کسر می‌شود؟

 مبلغ پرداختی جهت ورودی رستوران بوده و مبلغ خط خورده شده از فاکتور نهایی کسر می‌شود.

نتیجه‌گیری

اگر به دنبال کافه رستوران دنج و ایده‌آل همراه با اجرای موزیک در جزیره کیش می‌گردید رستوران گلدن گلف کیش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این رستوران برگزیده مقام اول برند محبوب در جزیره کیش است و در مدت کمی موفق به جذب مشتریان زیاد در بین کیشوندان و گردشگران شده است.

شما تجربه‌ای از حضور در این رستوران محبوب جزیره کیش را دارید؟

چه امتیازی به کیفیت غذا و طراحی محیطی این رستوران می‌دهید؟

نظرات خودتان را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا