کافه و رستوران ها

رستوران کره کباب کیش، پاتوق کباب بازهای جزیره

 اگر عاشق کباب هستید و گذرتان به جزیره زیبای کیش افتاد، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به کره کباب بزنید. رستوران کره کباب کیش با دو شعبه در جزیره میزبان همه کباب‌بازهایی است که در جزیره به دنبال کباب‌‌های باکیفیت می‌گردند.

برای آشنایی بیشتر با مقاله معرفی این رستوران در سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی رستوران کره کباب کیش

رستوران کره کباب کیش در واقع رستورانی ایرانی-ترکی در جزیره است. در این رستوران انواع غذاهای هیجان‌انگیز ایرانی و ترکی سرو می‌شود و همانطور که از نام رستوران مشخص است عمده غذاها کباب هستند.

رستوران کره کباب دو شعبه در میدان حافظ و میدان گلستان دارد. رستوران با وجود کیفیت بالای مواد غذایی و طعم به یادماندنی غذاها قیمتی معقول دارد. بنابر‌این دست شما برای انتخاب غذا در بازه قیمتی ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان باز است.

منوی غذاهای رستوران کره کباب

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم رستوران کره کباب کیش با غذاهای ایرانی و ترکی از شما پذیرایی می‌کند. در منوی غذاهای ایرانی لقمه کوبیده، لقمه جوجه، لقمه دبل کوبیده، لقمه دبل جوجه، لقمه دبل میکس، لقمه چنجه گوسفندی و لقمه ویژه کره کباب از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاها هستند. پاچینی مخصوص این رستوران هم از غذاهایی است که مشتریان ثابت رستوران آن را به شدت پیشنهاد می‌کنند.

همچنین در منوی غذاهای ترکی؛ لاهماجون، هونکار ببندی، منمن، پیده گوشت، ویژه کره کباب، کوبیده تابه‌ای، ساج کباب و دل و جگر ویژه طرفداران زیادی دارند.

اگر از کباب‌بازهایی هستید که ترجیح می‌دهند کباب‌هایشان را همراه با برنج نوش جان کنند، حتما از طعم کته سنتی با ته دیگ سیب زمینی رستوران کره کباب لذت می‌برید.

دوغ مخصوص این رستوران هم نیاز به تعریف ندارد و کافی است خودتان یک بار آن را امتحان کنید تا از دفعات بعد قبل از سفارش غذا اول دوغ مخصوص را سفارش دهید.

سوالات متداول:

  • رستوران کره کباب کیش کجاست؟

این رستوران دو شعبه در میدان حافظ و میدان گلستان کیش دارد.

  • برای رزرو و هماهنگی رستوران کره کباب با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

۰۷۶۴۴۴۲۰۳۰۳ شماره‌ای است که برای رزرو و هماهنگی رستوران کره کباب می‌توانید با آن تماس بگیرید.

  • بازه قیمتی غذاهای رستوران کره کباب در چه رنجی است؟

بازه قیمتی غذاهای رستوران کره کباب از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است.

نتیجه‌گیری:

رستوران کره کباب کیش از رستوران‌های شناخته شده در جزیره است. این رستوران پاتوقی برای کباب بازهایی است که گذرشان به کیش می‌افتد. رستوران کره کباب دو شعبه در میدان حافظ و میدان گلستان دارد.

شما تا به حال به رستوران کره کباب رفته‌اید؟

نظرتان در مورد این رستوران را با سایر مسافران جزیره در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا