کافه و رستوران ها

رستوران پرو چلو کیش؛ انتخاب ایده‌ال سخت‌پسندان

یکی از رستوران‌های درجه یک جزیره که حتما باید غذای آن را امتحان کنید رستوران پرو چلو کیش است. این رستوران با وجود اینکه از لحاظ قدمت جوان‌تر از بسیاری از رستوران‌های معروف کیش است، خیلی زود به سطح رقابت با رستوران‌های مطرح رسیده و حتی گوی سبقت را از بسیاری از آنها ربوده است.

در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این رستوران تازه تاسیس پرداخته‌ایم.

معرفی رستوران پرو چلو کیش

رستوران پرو چلو کیش

رستوران پرو چلو کیش یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ها در بین کیشوندان و مسافران جزیره مرجانی است. این رستوران در میدان امیرکبیر و خیابان کوشا واقع شده‌است. سرآشپز رستوران پرو چلو سرآشپز ابوالحسنی است که از سرآشپزهای مشهور ایران به شمار می‌رود. ساعت کار رستوران پرو چلو برای تایم ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۶:۳۰ و برای وعده شام ۲۱ تا ۲۳:۳۰ است. در زیر به معرفی منوی رستوران پرو چلو می‌پردازیم.

منوی رستوران پرو چلو

در منوی غذاهای رستوران پرو چلو و در بخش کباب‌ها غذاهایی مثل شیشلیک شاندیزی، ثریایی، سلطانی، بره، برگ، رول چنجه، بختیاری، صدراعظم، وزیری، لقمه نگینی، لقمه مخصوص، جوجه با استخوان، جوجه ترش و جوجه مخصوص زعفرانی دیده می‌شود.

دیس‌های مخصوص سرآشپز که شامل دیس مخصوص، دیس سردست همایونی و دیس سیزلر هستند. در غذاهای پخت ایرانی انواع چلو گوشت و خورشت‌هایی مثل قرمه‌سبزی و قیمه وجود دارند. اگر به غذاهای دریایی هم علاقه دارید پرو چلو در این بخش‌ هم برایتان سورپرایزهای ویژه‌ای دارد.

سوالات متداول:

  • رستوران پرو چلو کیش کجاست؟

این رستوران در میدان امیرکبیر و خیابان کوشا واقع شده‌است.

  • ساعت کاری رستوران پرو چلو به چه صورتی است؟

ساعت کار رستوران پرو چلو برای تایم ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۶:۳۰ و برای وعده شام ۲۱ تا ۲۳ :۳۰ است.

  • کیفیت غذاهای رستوران پرو چلو در چه سطحی است؟

این رستوران با وجود اینکه از لحاظ قدمت جوان‌تر از بسیاری از رستوران‌های معروف کیش است، خیلی زود به سطح رقابت با رستوران‌های مطرح رسیده‌است.

نتیجه‌گیری:

رستوران پرو چلو کیش یکی از رستوران‌های سطح بالا در جزیره مرجانی است. این رستوران با منویی متنوع از غذاهای باکیفیت موفق به جذب مشتریان بسیاری شده‌است. رستوران پرو چلو در میدان امیرکبیر و خیابان کوشا واقع شده‌است. شما تجربه‌ای از صرف غذا در رستوران پرو چلو دارید؟ نظرتان در مورد این رستوران را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا