کافه و رستوران ها

رستوران ناندوز کیش؛ از ژوهانسبورگ تا جزیره

رستوران ناندوز کیش از رستوران‌های پرطرفدار و خوشنام در جزیره است. این رستوران در دسته رستوران‌های فرنگی با منوی ویژه‌ای از غذاهای ایتالیایی قرار می‌گیرد. 

با این حال صاحبان رستوران ناندوز معتقدند که این رستوران تاریخچه‌ای آفریقایی دارد. برای آشنایی با داستان برند ناندوز و منوی هیجان‌انگیز آن با این مقاله معرفی در سایت جزیره کیش همراه باشید. 

معرفی رستوران ناندوز کیش 

رستوران ناندوز کیش

رستوران ناندوز کیش در میدان پردیس و بلوار رازی قرار دارد. این رستوران دقیقا مقابل پاساژ پردیس ۱ و ۲ قرار دارد و گزینه مناسبی برای رفع گرسنگی پس از یک پاساژ‌گردی طولانی به حساب می‌آید. طراحی زیبا و محیط آرامش‌بخش رستوران در کنار موزیک لایت زنده‌ای که نواخته می‌شود، لحظات خوشی را برای مهمانان رستوران رقم می‌زند. 

در بدو ورود به رستوران با آب زرشک خنکی رو به رو می‌شوید که برای صرف غذا آماده‌تان می‌کند. همچنین برخورد صمیمی و توام با احترام پرسنل آموزش دیده رستوران، به شما نوید حضور در فضایی با انرژی مثبت بالا را می‌دهد. 

با همه این‌ها قیمت غذاهای منوی ناندوز ممکن است کمی به نظرتان بالا بیاید که احتمالا پس از صرف غذا و لذت بردن از فضای رستوران، آن هم مسئله مهمی برایتان باقی نخواهد ماند! 

رستوران ناندوز در جزیره تنها رستوران دارای سیب سلامت است. 

تاریخچه رستوران ناندوز کیش

شاید برایتان عجیب باشد ولی شعبه اصلی رستوران ناندوز در سال ۱۹۸۷ فعالیت خودش را در محله روزتنویل در حومه شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی آغاز کرد. سال‌ها بعد دومین شعبه ناندوز در ساووی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی فعالیتش را آغاز کرد و حالا شعبه‌ای دیگر در قلب جزیره کیش فعالیت دارد تا عطر و طعم ادویه‌های آفریقایی را به مهمانانش در ایران هدیه کند. 

قوانین رستوران ناندوز کیش

سانس ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۰۰ و سانس شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰ است. مبلغ پرداختی شما بابت رزرو رستوران می‌باشد و در صورت سفارش هر نفر مبلغ اصلی بلیط ورودی (۲۰٬۰۰۰ تومان) از مبلغ نهایی فاکتور غذا در زمان پرداخت کسر خواهد شد. هزینه بلیط ورودی برای کودکان زیر ۸ سال رایگان است. سفارش غذا برای حداقل نیمی از مهمانان الزامی است و در صورت‌ عدم سفارش مبلغ ۶۵٬۰۰۰ تومان بابت موزیک زنده توسط رستوران دریافت می‌شود. 

سوالات متداول

  • رستوران ناندوز کیش کجاست؟ 

رستوران ناندوز در میدان پردیس و بلوار رازی قرار دارد. 

  • برای هماهنگی و رزرو رستوران ناندوز کیش با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟ 

برای رزرو رستوران ناندوز می‌توانید با شماره ۰۷۶۴۴۴۴۴۴۶۶ تماس بگیرید. 

  • ساعات کاری رستوران ناندوز چه زمانی است؟ 

سانس ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۰۰ و سانس شام از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰ است. 

نتیجه‌گیری

رستوران ناندوز کیش یکی از رستوران‌های فرنگی خوشنام در جزیره است. این رستوران در میدان پردیس و بلوار رازی قرار دارد. رستوران ناندوز در جزیره تنها رستوران است که موفق به دریافت نشان سیب سلامت گردید. شما تا به حال حضور در رستوران ناندوز را تجربه کرده‌اید؟ نقاط ضعف و قوت این رستوران را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا