کافه و رستوران ها

رستوران بوم لانژ کیش؛ جایی برای تجربه بهترین طعم‌ها

اگر به دنبال کافه رستورانی با غذاهای باکیفیت و محیطی جذاب در جزیره کیش هستید، پیشنهاد ما به شما کافه رستوران بوم لانژ کیش است. این رستوران با توجه به کیفیت غذا و محیط دلچسبی که دارد، به پاتوقی برای کیشوندان تبدیل شده و نظر گردشگران زیادی را هم به خودش جلب کرده است.

برای آشنایی بیشتر با رستوران بوم لانژ کیش با مقاله معرفی این رستوران در سایت جزیره کیش همراه باشید.

 معرفی رستوران بوم لانژ کیش

رستوران بوم لانژ کیش

کافه رستوران بوم لانژ کیش در طبقه دوم پارسیس مال واقع شده است. این رستوران از امکاناتی مثل پارکینگ و اینترنت رایگان بهره می‌برد. رستوران بوم لانژ در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مهمانانش سرویس‌دهی می‌کند. سلامت غذا و کیفیت مواد غذایی اولویت‌هایی است که در همه وعده‌های غذایی رستوران بوم لانژ رعایت می‌شود.

در وعده شام این رستوران می‌توانید در کنار صرف غذا از موسیقی زنده هم لذت ببرید. به عقیده بسیاری از مشتریان رستوران بوم لانژ، غذاهای باکیفیت با قیمتی معقول دارد.

منوی رستوران بوم لانژ کیش

رستوران بوم لانژ کیش

رستوران بوم لانژ کیش منویی جذاب و وسوسه کننده دارد. این منو به اندازه‌ای متنوع است که هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی می‌کند.

از بهترین و تازه ترین برگرها، پیتزاها، ساندویچ‌ها، سالادها، انواع غذاهای رژیمی، استیک‌های لذیذ و آبدار که تنها بخش کوچکی از منوی بوم لانژ کیش هستند.

انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، اسپرسو بار، بستنی و شیک‌های خوشمزه، آبمیوه‌های تازه، کیک‌های روز که مناسب میان وعده‌ها هستند که در کنار یک نوشیدنی دلچسب و گرم حالتان را خوش می‌کنند.

استیک فرانسوی، استیک ایتالیایی، استیک نیویورکی، چیکناستیک، ناچوز مخصوص، پیتزا مخصوص بوم لانژ، چیکن باربیکیو، اسموک برگر، همبرگر مخصوص بوم لانژ، اسباگتی میت بال، سیب زمینی ویژه بوم لانژ پرطرفدارترین غذاهای رستوران بوم لانژ کیش هستند. با این حال به شما پیشنهاد می‌کنیم استیک ایتالیایی بوم لانژ را حتما امتحان کنید.

سوالات متداول:

  • رستوران بوم لانژ کیش کجاست؟

این رستوران در طبقه دوم پارسیس مال واقع شده است.

  • برای رزرو رستوران بوم لانژ با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

برای رزرو و هماهنگی رستوران بوم لانژ می‌توانید با شماره ۰۷۶۴۴۴۸۰۳۰۶ تماس بگیرید.

  • ساعت کاری رستوران بوم لانژ از چه زمانی است؟

رستوران بوم لانژ از ساعت ۱۲ تا ۱ بامداد به مشتریانش سرویس دهی می‌کند.

نتیجه‌گیری:

رستوران بوم لانژ کیش یک مکان جدید و جذاب در جزیره مرجانی است. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید پارسیس مال واقع شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی را تست کنید و از طعم آنها لذت ببرید.

شما تجربه‌ای از حضور در رستوران بوم لانژ دارید؟

چه امتیازی به کیفیت غذا و اتمسفر رستوران می‌دهید؟

نظرات خودتان را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا