کافه و رستوران ها

تنوع غذایی به سبک رستوران ایرانویچ کیش

از آنجایی که در طول سفر به کیش بیشتر زمان را بیرون از هتل و محل اسکان سپری می‌کنید، لازم است لیستی کامل از رستوران‌های باکیفیت داشته باشید. رستوران ایرانویچ کیش از رستوران‌های معروف در جزیره است که می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای انتخاب باشد. با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید تا اطلاعات مناسبی درباره این رستوران به دست بیاورید. 

معرفی رستوران ایرانویچ کیش

رستوران ایرانویچ کیش

رستوران ایرانویچ کیش، جایی است که در آن می‌توانید انواع پیتزاها، برگرها و ساندویچ‌ها را با کیفیتی مناسب و طعمی خوشمزه پیدا کنید. این رستوران غذاها را همراه با نوشیدنی‌های طبیعی و خوش‌طعم، سرو می‌کند. رستوران ایرانویچ از صندلی‌های تعبیه شده در بیرون رستوران نیز استفاده کنید. رستوران ایرانویچ به دلیل قرار گرفتن در خیابان سنایی، به مراکز مهم تجاری و همچنین به دریای خلیج فارس بسیار نزدیک است و دسترسی راحتی دارد.

منوی رستوران ایرانویچ

رستوران ایرانویچ، یک فست‌ فود با منوی جذاب است. تنوع پیتزاهای این رستوران به اندازه‌ای است که شما بیش از ۱۵ مدل پیتزا برای انتخاب دارید. نکته جالب اینکه همه پیتزاها بنا به درخواست مشتریان به صورت یک نفره یا دو نفره آماده می‌شوند.  

تنوع غذاها تنها مختص به پیتزاها نیست. چرا که دست شما برای انتخاب انواع متنوع برگر، ساندویچ و استیک هم باز است.

سوالات متداول:

  • رستوران ایرانویچ کیش کجاست؟

این رستوران در خیابان سنایی جنب مرکز تجاری کیش واقع شده‌است.

  • تلفن تماس با رستوران ایرانویچ چیست؟

برای هماهنگی و رزرو رستوران ایرانویچ می‌توانید با شماره ۰۷۶۴۴۴۲۲۰۰۴ تماس بگیرید.

  • ساعت کار رستوران ایرانویچ از چه زمانی است؟

رستوران ایرانویچ از ساعت ۱۳ الی یک بامداد به مشتریان سرویس‌دهی می‌کند.

نتیجه‌گیری:

رستوران ایرانویچ کیش از فست فودهای مشهور در جزیره است. این رستوران در خیابان سنایی کیش جنب مرکز تجاری واقع شده‌است. این رستوران منویی جذاب و متنوع از انواع پیتزاها، برگرها و ساندویچ‌ها دارد. شما تا به حال در سفر به جزیره کیش سری به این رستوران زده‌اید؟ کیفیت غذاهای این رستوران را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا