کافه و رستوران ها

 خانه سوخاری کیش؛ خانه‌ای پر از خوشمزگی

رستوران خانه سوخاری کیش یکی از رستوران‌های شناخته شده در سطح جزیره است. غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است و همین دلیلی برای استقبال گسترده گردشگران از خانه سوخاری است. به عقیده بسیاری از گردشگران و مشتریان این رستوران نرخی منصفانه را برای سرویس‌ دهی ارائه می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با رستوران خانه سوخاری ، این مقاله از سایت جزیره کیش را دنبال کنید.

منوی خانه سوخاری کیش

خانه سوخاری کیش

تمرکز رستوران خانه سوخاری کیش بیشتر بر غذاهای سوخاری است. مرغ سوخاری، پاچین سوخاری، فیله سوخاری، کریسپی و … عمده غذاهایی هستند که در این رستوران سرو می‌شود. با این حال انواع پیتزاهای قارچ و گوشت، پپرونی، مخلوط، ساندویچ‌های سرد و گرم، هات داگ، خوراک هندی و … هم در منوی این رستوران دیده می‌شوند.

غذاهای دریایی مثل میگو، شاه میگو، خرچنگ، صدف و … از جمله غذاهای پرطرفدار در منوی دریایی رستوران خانه سوخاری هستند.

امکانات رستوران خانه سوخاری

رستوران خانه سوخاری، با امکانات قابل قبولی از مهمانان رستوران پذیرایی می‌کند. وجود دو فضای باز و سرپوشیده دست مشتریان را برای انتخاب محل مورد علاقه‌شان برای صرف غذا باز می‌گذارد. همچنین سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ و دیزاین زیبا از دیگر امکاناتی است برای رفاه بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده است. مهمانان خانه سوخاری در زمان استفاده از فضای رستوران می‌توانند از اینترنت رایگان هم استفاده کنند.

موقعیت جغرافیایی خانه سوخاری

خانه سوخاری دارای دو شعبه در جزیره است. شعبه اصلی واقع در فود کورت ایوان مروارید است بنابراین رستوران فاصله بسیار کمی با بازار مروارید دارد. نزدیک‌ترین هتل به رستوران خانه سوخاری، هتل سان رایز است. شعبه دوم در فود کورت دامون واقع شده که در طبقه آخر مرکز خرید دامون کیش قرار دارد. لازم است بدانید خانه سوخاری در بخش بیرون بر در محدوده شهرک صدف سفارشات را با پیک رایگان به دست مشتریان می‌رساند.

یکی دیگر از راه‌های ثبت سفارش از رستوران خانه سوخاری از طریق اپلیکیشن فود‌فور‌کیش است. شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرد و در هر نقطه از جزیره تحویل بگیرید.

سوالات متداول:

  • خانه سوخاری کیش کجاست؟

شعبه اصلی در شهرک صدف، قسمت پشتی بازار بزرگ مروارید، پلاک و ۳۳۳ و شعبه جدید در فود کورت مرکز خرید دامون قرار دارد..

  • ساعت کاری خانه سوخاری کیش از چه زمانی است؟

این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ به مشتریان سرویس دهی می‌کند.

  • تلفن خانه سوخاری کیش چیست؟ 

برای ارتباط با رستوران خانه سوخاری با شماره ۰۷۶۴۴۴۵۸۴۸۶ تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری:

خانه سوخاری کیش، یکی از رستوران‌های خوشنام و معروف در جزیره است. این رستوران در کنار کیفیت قابل قبول غذا از قیمتی منصفانه برخوردار است. خانه سوخاری در دو شعبه فود کورت ایوان مروارید و فودکورت دامون قرار دارد. همچنین شما میتوانید از طریق اپلیکیشن فود فور کیش به صورت آنلاین سفارش خود را از رستوران ثبت کنید.

شما تجربه‌ای از حضور در خانه سوخاری دارید؟

چه امتیازی به کیفیت و قیمت غذای این رستوران می‌دهید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا