هتل میراژ کیش؛ لذت اقامت در هتلی مدرن و نوساز

هتل میراژ کیش، یکی از هتل‌های ۵ ستاره شیک و نوساز در جزیره است. این هتل ساحلی با ظاهری زیبا فارس در دسته هتل‌های مدرن و پرطرفدار جنوب ایران به حساب می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با این هتل مدرن، همراه ما در سایت جزیره کیش باشید.

معرفی هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش، هتلی ۵ ستاره و نوساز در جزیره است. این هتل در ۸ طبقه و ۱۸۷ اتاق و سوئیت بنا شده است. هتل میراژ امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران و مهمانانش قرار می‌دهد

هتل میراژ از موقعیت مکانی و جغرافیایی ایده‌الی هم برخوردار است. نزدیکی به ساحل خلیج فارس، اسکله تفریحی و بازار دامون دریا ۱ و ۲ از امتیازات این هتل از جنبه موقعیت مکانی است.

خدمات و امکانات هتل میراژ

 هتل میراژ کیش از جمله هتل‌های ممتاز جزیره است. این هتل خدمات و سرویس‌های متنوعی را به مهمانانش ارائه می‌کند. سرویس‌هایی مثل نظافت روزانه، خدمات خشک‌شویی، کرایه اتومبیل بدون راننده، تدارک روزنامه، خدمات بیدارباش، خدمات باربری و تاکسی‌ سرویس همگی توسط کادر این هتل ارائه می‌شوند.

پارکینگ رایگان و اینترنت بدون محدودیت از دیگر امکانات هتل میراژ است.

همچنین این هتل مجلل و شیک با داشتن امکانات رفاهی بی‌شماری مثل استخر، سونا، سالن بیلیارد و آتلیه و کارکنانی مجرب و کاربلد، اقامت به یادماندنی را در جزیره کیش برای مسافران رقم می‌زند.

واحدهای اقامتی هتل میراژ

واحدهای اقامتی مدرن و خوش‌نمای این هتل همگی از بهترین و مطلوب‌ترین امکانات بهره می‌برند. حمام، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی امکاناتی در اتاق‌ها هستند تا اقامت در این هتل برای مهمانان کاملاً رضایت‌بخش باشد. 

اتاق‌ها فضایی دل‌باز با معماری جذاب دارند و توجه اکثر مسافران هتل را به خودشان جلب می‌کنند.

سوالات متداول:

هتل میراژ در بلوار دریا جزیره کیش واقع است.

نزدیکی به ساحل خلیج فارس، اسکله تفریحی و بازار دامون دریا ۱ و ۲ از امتیازات این هتل از جنبه موقعیت مکانی است.

این هتل در ۸ طبقه و ۱۸۷ اتاق و سوئیت بنا شده و امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران و مهمانانش قرار می‌دهد.

نتیجه‌گیری:

هتل میراژ کیش، هتلی ۵ ستاره در جزیره کیش واقع در بلوار دریا است. این هتل در سری هتل‌های لوکس و مدرن جزیره است. فضای باز هتل میراژ و آلاچیق‌های دل‌نوازش فضایی ایده‌آل برای استراحت و آرامش گرفتن در جزیره است. همچنین این هتل مجلل و شیک با داشتن امکانات رفاهی بی‌شماری مثل استخر، سونا، سالن بیلیارد و آتلیه و کارکنانی مجرب و کاربلد، اقامت به یادماندنی را در جزیره کیش برای مسافران رقم می‌زند.

شما هم نظرات و تجربیات خود از اقامت در این هتل 5 ستاره را در سایت جزیره کیش با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل